PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakie zarobki ? przedszkolanka

  • 1. Data: 2005-12-06 20:16:43
    Temat: Jakie zarobki ? przedszkolanka
    Od: "przed" <p...@o...pl>

    Witam grupowiczów

    Zgodnie z tematem, ile mogę zarobić jako przedszkolanka w przedszkolu, które
    mieści się w Warszawie i jest to placówka niepubliczna.
    A dokładniej, wktrótce będę mieć rozmowę kwalifikacyjną i nie wim ile
    powinnam zażądać?

    Pozdrawim
    P.S.

  • 2. Data: 2005-12-07 07:46:28
    Temat: Re: Jakie zarobki ? przedszkolanka
    Od: "Piotr Żebrowski" <p...@o...pl>

    Użytkownik "przed" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > które mieści się w Warszawie i jest to placówka niepubliczna.
    > A dokładniej, wktrótce będę mieć rozmowę kwalifikacyjną i nie wim ile

    1200 netto o ile masz uprawnienia

    Piotr Żebrowski
    www.otwarte.com.pl

  • 3. Data: 2005-12-07 07:50:41
    Od: " " <r...@N...gazeta.pl>

    przed <p...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > mieści się w Warszawie i jest to placówka niepubliczna.
    > A dokładniej, wktrótce będę mieć rozmowę kwalifikacyjną i nie wim ile

    Za dużo, no chyba że rzeczywiście są bardzo "niepubliczni".