PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji › Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    From: "Jacek Kotowski" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    Date: Thu, 19 Aug 2010 15:19:19 +0000 (UTC)

    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisał(a):

    > Szczególnie własnych...
    > Pisałeś, że jako filolog umiesz ocenić jakość, klarowny sposób wypowiedzi.
    > To i pisać klarownie i z sensem by wypadało, nie?
    > A tu wtopa.

    Co robię źle w takim razie?

    > Pokaż mi swój cel, a powiem ci kim jesteś.
    > A metody się nie liczą?
    > Zresztą - widocznie i te promowane przez ciebie, bardzo nędzne przecież,
    > okazują się nieskuteczne, skoro twoje CV(sic!) ciągle szuka pracy, jak sam
    > piszesz. ;)

    > Pewnie.
    > Komuś się może kojarzyć np. z parówką.

    Jak tak potrafisz, to moze mi powiedz co zrobić, żeby się nie kojarzyło z
    parówką.

    > Czemu najlepiej i czemu wszystko i wszystkich?
    > Coraz mocniej powątpiewam w te rzekome umiejętności "filologa".

    Każdy ma jakieś wady, inaczej nie pojawilbym się na forum.

    > Kombinuj, nie zniechęcaj się.
    > Jak nie dasz rady, to ci wyłożę łopatologicznie.
    > CV i LM są zbędne. I w dodatku żądanie ich złożenia jest bezprawne.

    Nie wiem czy jest bezprawne.

    > Pewnie. Kandydat nie może używać za dużo słów.
    > Potem jako pracownik jeszcze by coś mówił za dużo. Albo, nie daj boże, gdzie
    > napisał...

    Najczęściej problem stanowi napisanie korespondencji, raportu. Nie mówię, że
    umiem to robić perfekcyjnie. Nikt nie jest doskonały.

    > Ile znaków uważasz za limit nie do przekroczenia?
    > Strona maszynistki to 1800 znaków.

    Jedna strona. Chyba, że chodzi o wyższe stanowiska menedżerskie, konkursowe,
    wtedy 2 strony max A4.