PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji › Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    From: "Jacek Kotowski" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    Date: Wed, 18 Aug 2010 17:13:35 +0000 (UTC)

    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisał(a):

    > Trudno, ale tak mi jakoś zajeżdża.

    Nie. Nic wspólnego nie mam z firmami rekrutacyjnymi.

    > CV szuka pracy???

    Nie czepiam się słówek, dążę do celu.

    > To nie jest dla mnie szukanie pracy tylko stawianie się z mety na proszalnej
    > pozycji petenta, a spełnianie różnych bezprawnych zachcianek gównianych
    > rekruterów czy równie gównianych pracodawców znamionuje postawę sługusa - i
    > tak to ująłem.

    Nie wiedziałem, że rekruterzy i pracodawcy są aż tak źli.

    > Z twoich postów wyłania się obraz osobnika, który ma takie marzenie, żeby
    > jego CV i LM nie wylądowały w koszu, aby na nie jakiś frajer raczył choć
    > rzucić okiem.
    > To w ogóle wygląda na reklamowanie się jak przydrożna k****...
    > Fu!

    Każdemu CV i LM się z czym innym może kojarzyć. Mnie się nie kojarzy z
    nierządem. Z reklamą i owszem.

    > Albo tak mu się wydaje.

    Najlepiej wszystko i wszystkich kwestionować i kontestować?

    > Wnioski to są takie, że ty nie rozumiesz o czym ja piszę, filologu.
    > Jest jeden pewny sposób aby CV nie lądowało w koszu.
    > No, zgadnij jaki...

    Nie, zaczynam nie rozumieć, o czym piszesz. Nie wiem, jaki to pewny sposób
    masz na myśli.

    Wiem, że LM i CV powinien informować i przekonywać do siebie a m.in. jego
    objętość jest sygnałem o tym, czy kandydat umie się sprawnie komunikować z
    innymi ludźmi.