PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV i list motywacyjny e-mailem

  • 21. Data: 2003-10-27 15:01:47
    Temat: Re: CV i list motywacyjny e-mailem
    Od: "maicke" <m...@i...pl>

    Użytkownik <smiechu@WYTNIJ_TO.pointblue.com.pl> napisał w wiadomości
    news:bnhek8$p54$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > A plik PDF najczęsciej się tworzy poprzez program Acrobat Distiller - w
    > dowolnym programie tworzysz dokument (tu CV) i drukujesz do Acrobat
    Distiller
    > i wtedy masz już swoje CV w PDF.
    ...ale rowniez ps2pdf, www.ps2pdf.com , a poza tym niektore programy
    maja wbudowany export do pdf. na przykald OpenOffice i kword.

    Ja pliki *doc. przerabiam na *pdf. za pomoca programiku pdfcreator - szybko
    i sprawnie

    Pozdrawiam
    maicke

  • 22. Data: 2003-10-27 15:39:29
    Od: "@d@m" <a...@g...net>

    napisał(a):

    > naprawde chcesz o tym dyskutowac?
    > na razie piszesz tylko o tym, ze czegos nie umiesz...

    Z toba nie musze, panie wIElki informatyku. A teraz do calej reszty osob,
    ktore moga pomoc. Wydrukowalem do pliku i wykonalem konwersje do pliku .pdf
    na podanej wczesniej stronie. Wychodzi pdf, ale niktore wersy sa niewyrazne.
    Wygladaja jak wydrukowane. Czy to normalny skutek uboczny tej konwersji?

  • 23. Data: 2003-10-27 17:46:44
    Temat: Re: Odp: CV i list motywacyjny e-mailem
    Od: mnie tu nie ma <m...@p...com.pl>

    Lesio5 wrote:

    > Masz dziwne podejscie. Oceniam, ze nie wiecej jak 20% firm moze miec
    > zainstalowanego Acrobata, a nie wiecej jak polowe wogóle wiedziec co to pdf.
    a na jakiej podstawie tak oceniasz?
    bo ja np. oceniam ze 99,99% firm nie bedzie z tym mialo zadnych problemow.
    pojawilo sie tu chociaz jedno pytanie 'a co to jest PDF? czym to otworzyc?'

    > Totez nie bede sam sobie sztucznie zawezal kregu odbiorców bo sobie sam w
    > noge strzelam.
    mh, wyslij plik w formacie najnowszego worda. na pewno wiecej ludzi ma
    ostatnia wersje komercyjnego drogiego programu microsoftu niz jeden z
    wielu darmowych programow obslugujacych PDF. ;)

    mnietuniema

  • 24. Data: 2003-10-27 20:45:54
    Od: "Jarek" <e...@g...pl>

    > Z toba nie musze, panie wIElki informatyku.

    Ktos Ci daje dobre rady, a ty jeszcze z takim sarkazmem wyskakujesz...

    > A teraz do calej reszty osob,
    > ktore moga pomoc.

    poczytaj
    http://dobreprogramy.com/index.php?dz=8&a=17

    pzdr.
    Jarek

  • 25. Data: 2003-10-28 07:57:06
    Od: "Lesio5" <I...@w...peel>

    Użytkownik "mnie tu nie ma" <m...@p...com.pl> napisał w
    wiadomości news:bnjlui$hhg$1@news.onet.pl...

    pdf.

    > a na jakiej podstawie tak oceniasz?

    Na podstawie pracy w wielu firmach, oraz znajomosci wielu innych przez
    kontakty handlowe. Z autopsji innymi slowy.

    > bo ja np. oceniam ze 99,99% firm nie bedzie z tym mialo zadnych
    problemow.

    ROTFL

    > pojawilo sie tu chociaz jedno pytanie 'a co to jest PDF?

    Tu jest USENET a nie statystyczna polska firma

    --
    Leszek Grelak vel Lesio5
    Winietu niest poPOLdolony

  • 26. Data: 2003-10-28 16:15:22
    Od: "Michał Kapias" <m...@m...pl>

> [...]
    > ostatnia wersje komercyjnego drogiego programu microsoftu niz jeden z
    > wielu darmowych programow obslugujacych PDF. ;)

    a ja proponuje skorzystac z dowolnego posiadanego edytora tekstu i zapisac
    plik w postaci RTF.
    taki plik na pewno otworzy sie u pracowdawcy, co by on u siebie na
    komputerku mial zainstalowane

    pozdrawiam
    MK

  • 27. Data: 2003-10-28 20:17:00
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 28 Oct 2003 08:57:06 +0100, "Lesio5" <I...@w...peel>
    wrote:

    >ROTFL
    W jednej z firm gdzie robilem za helpdesk kadrowa kiedys spytala mnie
    co to te pdf'y bo cos w pdf sobie sciagnela:) i od tego czasu ma
    zainstalowanego readera wiec spokojnie odczyta. Przy tejze okazji
    dopowiem ze z readerem pewnie jest mniejszy problem od czasow
    powstania pierwszych wersji platnika bo instrukcje tam sa w pdf'ach (w
    pierwszych wersjach rowniez w doc) i ZUS doklada AAR do platnika wiec
    jak ktos chce w kadrach czytac instrukcje to readera raczej ma.
    Pytanie: kto chce czytac instrukcje? :) Osobiscie nie spotkalem
    chetnych :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 28. Data: 2003-10-30 08:26:59
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Łukasz Matuszewski napisa’(a):

    > Ja w OpenOffice...

    a jak?

    ja mam OpenOffice.org 1.0.1 i w save as... nie ma PDFow

    --
    nrm