PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV i list motywacyjny e-mailem

  • 1. Data: 2003-10-23 17:42:19
    Temat: CV i list motywacyjny e-mailem
    Od: "Aga" <a...@l...pl>

    Witam , po raz pierwszy na tej grupie

    Dołączyłam, do zapewne tu licznej, grupy osoób poszukujących pracy :((.

    I mam takie pytanie - jak wysyłacie CV i list motywacyjny e-mailem - w
    załączniku czy jako treść listu?

    Pozdrawiam

    Agnieszka

    --
    Agnieszka Berner i Kubus /maj 2003/

  • 2. Data: 2003-10-23 18:52:29
    Temat: Odp: CV i list motywacyjny e-mailem
    Od: "aga" <b...@k...brak>

    oczywiście jako załączniki
    zobacz jak by wyglądało CV jako treść?
    powodzenia
    aga
    Użytkownik Aga <a...@l...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bn93tt$rds$...@k...man.lodz.pl...

  • 3. Data: 2003-10-23 19:02:23
    Temat: Re: CV i list motywacyjny e-mailem
    Od: "beaujolais" <pozdrawiam@(USUN_TO)buziaczek.pl>

    Użytkownik "aga" <b...@k...brak> napisał w wiadomości
    > oczywiście jako załączniki
    > zobacz jak by wyglądało CV jako treść?

    czasami wyraźnie jest powiedziane, ze chcą jako treść

    beaujolais

  • 4. Data: 2003-10-24 07:55:18
    Temat: Re: Odp: CV i list motywacyjny e-mailem
    Od: "Lesio5" <I...@w...peel>

    Użytkownik "mnie tu nie ma" <m...@p...com.pl> napisał w
    wiadomości news:bnag2b$aim$1@news.onet.pl...
    > dodatkowo, ja wysylalem jako PDF. zawsze wszedzie i kazdemu sie otworzy,

    Zawsze? Myslisz ze Acrobat Reader jest zainstalowany w kazdym komputerze?

    --
    Leszek Grelak vel Lesio5
    Najlepsze kredyty w banku Milerrium - na ziobro procent

  • 5. Data: 2003-10-24 08:07:58
    Od: "Jaytee" <j...@s...iq.pl>

> [...]
    > niezaleznie od tego czy ma m$ office (i jakie?) czy OO, czy uzywa
    > windows, linuxa, macintosha, no i zawsze i wszedzie wyglada tak samo.

    Dziwne, bo u mnie PDFy się nie chcą otwierać dopóki Acrobat Readera nie
    zainstaluję...
    Ale tu rzeczywiście często jest ból jak ogłoszeniodawca nie sprecyzuje w
    jakiej formie
    chciałby dostać CV. Ja załączam .doc zrobiony OpenOffice oraz często linka
    do strony
    gdzie to samo CV jest w htmlu.

    Pozdrawiam!
    Jaytee

  • 6. Data: 2003-10-24 08:11:04
    Od: mnie tu nie ma <m...@p...com.pl>

    aga wrote:
> [...]
    niezaleznie od tego czy ma m$ office (i jakie?) czy OO, czy uzywa
    windows, linuxa, macintosha, no i zawsze i wszedzie wyglada tak samo.

    Marcin

  • 7. Data: 2003-10-24 10:07:50
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    > Zawsze? Myslisz ze Acrobat Reader jest zainstalowany w kazdym komputerze?

    Użycie sformułowania "zawsze" do spraw ziemskich jest nieuprawnione, to
    pewne.
    Natomiast jeżeli firma ma problem z otwarciem pliku pdf, to mozna
    domniemywać, że ma równiez szereg innych problemów, które bardzo szybko
    stana sie problemami pacjenta. Może lepiej nie miec odzewu od kogoś, kto
    ma problemy z otwarciem pdf?
    :-)

    Pzdr: Catbert EHRM

  • 8. Data: 2003-10-24 11:40:16
    Od: "Lesio5" <I...@w...peel>

    Użytkownik "Catbert" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > domniemywać, że ma równiez szereg innych problemów, które bardzo szybko
    > stana sie problemami pacjenta. Może lepiej nie miec odzewu od kogoś, kto

    Masz dziwne podejscie. Oceniam, ze nie wiecej jak 20% firm moze miec
    zainstalowanego Acrobata, a nie wiecej jak polowe wogóle wiedziec co to pdf.
    Totez nie bede sam sobie sztucznie zawezal kregu odbiorców bo sobie sam w
    noge strzelam.

  • 9. Data: 2003-10-25 08:57:33
    Od: smiechu@WYTNIJ_TO.pointblue.com.pl

    Lesio5 wrote:
    > Użytkownik "mnie tu nie ma" <m...@p...com.pl> napisał w
    > wiadomości news:bnag2b$aim$1@news.onet.pl...

    > Zawsze? Myslisz ze Acrobat Reader jest zainstalowany w kazdym komputerze?
    pdf to, jak sama nazwa wskazuje - Portable Document Format. czyta go
    mnostwo innych programow, nie tylko Acrobat Reader. i sa takie programy
    pod _kazdy_ system operacyjny, i nie masz ryzyka ze Ci sie tabelki
    rozjada czy cos w tym stylu. albo ze maja stara wersje, ktora nie
    otworzy Twojego pliku

    marcin

  • 10. Data: 2003-10-25 11:29:11
    Od: "@d@m" <a...@g...net>

> [...]
    > jakiej formie
    > chciałby dostać CV. Ja załączam .doc zrobiony OpenOffice oraz często

    Witam. W jakim programie tworzycie pliki .pdf ?
    Dzieki.