PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca z Emoonlightera/innego serwisu.

  • 1. Data: 2003-10-23 16:14:03
    Temat: Praca z Emoonlightera/innego serwisu.
    Od: "Paweł Kwietniewski" <k...@g...pl>

    Witam,
    Przeczytałem jakiś czas temu w GW Praca o pracy jako freelancer. Pomijając
    wszelkie problemy związane z tym, czy da się tam znaleźć pracę, czy można
    wywalczyć zlecenie (jako urodzony optymista) zaczęło mnie dręczyć takie oto
    pytanie, nawiązujące do pewnego kawału*:
    A jak mi się uda znaleźć prace jako freelancer dla jakieś firmy np. z New
    Yorku lub innego Chickago, to co ?? Czy żeby później dostać zapłatę muszę
    mieć zarejestrowaną firmę/działalność, czy wystarczy, że podpiszę umowę
    (jaką ?). Co ze sprawami podatkowymi?? Czy ktoś z cztelników tej grupy ma
    doświadczenia z tym lub podobnym serwisem ??

    Pozdrawiam,
    kniarzyn

    * - (w skrócie): Dwóch starców (90 lat każdy), jeden poderwał "szybką
    dwudziestkę". Umówił się z nią u niej w domu, uzgodnił, że przyjdzie z kolegą
    i nakłonił drugiego dziadka na wypad. Panienka mieszkałała na 15 piętrze, a
    że winda była nieczynna, więc dziadkowie na piechote do góry. Jeden z nich
    miał ciągłe wątpliwości i co piętro zagadywał: A czy ona nam napewno da ??.
    Da, da - odpowiadał drugi. Ale na przedostatnim piętrze pytanie się zmieniło:
    Ej, a jak ona nam da to co?????