PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV i kursy ?

  • 1. Data: 2005-08-11 06:03:50
    Temat: CV i kursy ?
    Od: "Jarod" <b...@g...pl>

    Czesc
    Zastanawia mnie taka jedna rzecz jesli robie kurs ktory jest autoryzowanym
    kursem Microsoftu ale nie dostaje zadnego potwierdzenia , ze go zrobilem to
    czy umieszczac to w CV ? Bo duza czesc kursow jest w wersji
    elektronicznej... Nie sa to jakies tam step by step tylko normalne platne
    kursy z laboratoriami.
    Jarod

  • 2. Data: 2005-08-11 10:02:31
    Temat: Re: CV i kursy ?
    Od: "MAG" <mag27@to_wywal.poczta.onet.pl>

    Nie sa to jakies tam step by step tylko normalne platne
    > kursy z laboratoriami.

    Skoro są płatne, to jakiś kwit chyba dostajesz... O ile zapłaciłeś :-)

    Pozdrawiam,
    MAG

  • 3. Data: 2005-08-11 11:36:36
    Od: "Jarod" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Nie sa to jakies tam step by step tylko normalne platne
    >
    > Skoro są płatne, to jakiś kwit chyba dostajesz... O ile zapłaciłeś :-)

    hm a jesli placisz przelewem za e-kurs ;) robiony przez www zasadniczo.
    Jarod

  • 4. Data: 2005-08-11 11:51:47
    Od: 'madzik' <m...@g...niet.pl>

    Jarod:

    > hm a jesli placisz przelewem za e-kurs ;) robiony przez www zasadniczo.

    I nie ma na koniec zadnego potwierdzenia, chocby mailowego, ze go
    ukonczyles? Zadnej info, ze dobrze Ci poszlo na laboratorium etc?

    Jesli masz _opanowane_ umiejetnosci oferowane na takim kursie, to IMHO
    go mozesz spokojnie umiescić w CV, nawet jesli nie masz papierka o jego
    uskonczeniu (ale jesli faktycznie go ukonczyles, oczywiscie).

    --
    Magda

  • 5. Data: 2005-08-12 04:42:36
    Od: "Jarod" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Jesli masz _opanowane_ umiejetnosci oferowane na takim kursie, to IMHO
    > go mozesz spokojnie umiescić w CV, nawet jesli nie masz papierka o jego
    > uskonczeniu (ale jesli faktycznie go ukonczyles, oczywiscie).

    W zasadzie to pracodawcow glownie umiejetnosci interesuja... Tak sobie
    przypominam, ze do tej pory nikt mnie specjalnie o jakies papiery nie
    prosil.
    Jarod

  • 6. Data: 2005-08-17 14:26:24
    Od: <a...@n...pl>

    Pewnie że umieszczaj, przecież sprawdzać Ci będą wiedzę a nie certyfikat.

    http://www.gazeta.pl/usenet/