PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV do oceny - powtrórka z poprawkami › Re: CV do oceny - powtrórka z poprawkami
    From: Sebastian Rusek <z...@e...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV do oceny - powtrórka z poprawkami
    Date: Wed, 16 Nov 2005 10:25:24 +0100
    Sender: marilion@uzytkownicy_idg

    Dnia Tue, 15 Nov 2005 19:52:27 +0000 (UTC), adasiek napisał(a):

    > 1) koordynator DataCenter - ehem: wykonywales tam obowiazki
    > administratora systemow informatycznych?? czy to oby na pewno
    > to samo co "koordynator"; czy zarzadzanie to administracja??
    > czy moze zarzadzanie to tylko wydawanie polecen na bardzo
    > wysokim poziomie ("tu wez Pan uzyj Cisco C7200 a tam sproboj
    > Pan wcisnac PIX-a");

    Na dobrą sprawę robię tu wszystko:
    - podłączanie operatorów zewnętrznych (negocjacje łącz też się zdażają)
    - wypełniałem wnioski o MNT, ORG, AS, PI do RIPE; również prowadziłem
    późniejszą korespondencję
    - konfiguruję i administruję urządzeniami sieciowymi (to już z kolegą,
    który tu jest administratorem)
    - co do doboru sprzętu - jest to niecałkiem samodzielne - wszystko
    konsultuję z właścicielem firmy

    Oprócz tego organizuję też sprzedaż usług (o czym chyba napisałem w CV).

    Więc widzisz: jestem na stanowisku techniczno-kierowniczym. Nie wiedziałem
    za bardzo jak to ująć w CV więc tak napisałem jak widzisz.
    Jakieś propozycje?

    > 2) "System Autonomiczny" - pytales o to sformulowanie na grupie
    > "sieciowej"; czym wlasciwie jest AS? czy pojecie "zarzadzania
    > systemem autonomicznym" jest w uzyciu?
    AS = Autonomous System?

    > $v+
    > projekty w PHP, MySQL zwiazane z zarzadzaniem
    > serwerami (takze dedykowane zastosowania dla klientow).
    > $v-
    >
    > merytorycznie na ten temat juz sie ktos wypowiadal; PHP+MySQL
    > do _zarzadzania_ serwerami? serwerami czego (uslug?); na czym
    Np hurtowa rejestracja domen, grupowanie ich i przekierowania grup na
    wybrane adresy. Nie pytaj po co... jeszcze w czasie pracy 'do testów'
    wrzucono mi ponad 300 domen. Wygląda to na taki łit martetindowy -
    rejestrujemy domeny z charaktrystycznymi błędami i przerzucamy użytkownika
    na stronę naszego klienta.

    > polegalo to _zarzadzanie_ i jak byla realizowana komunikacja
    > dwukierunkowa z serwerami z poziomu PHP i MySQL (tzn. w jaki
    > sposob za pomoca tych dwoch srodowisk mogles nie tylko czytac
    > stany serwerow ale i je zmieniac)?
    Odpowiedzi na Twoje wątpliwości powinny się znaleźć w moim CV?

    Sebastian Rusek