PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV do oceny - powtrórka z poprawkami › Re: CV do oceny - powtrórka z poprawkami
    From: Sebastian Rusek <z...@e...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV do oceny - powtrórka z poprawkami
    Date: Tue, 15 Nov 2005 16:10:20 +0100
    Sender: marilion@uzytkownicy_idg

    Dnia Tue, 15 Nov 2005 15:15:03 +0100, czarny napisał(a):

    > 1.
    > Po pierwsze pisać mozna w zeszycie, niektórzy jeszcze w łordzie piszą. ;)
    Hmmm... w pascalu pisałem ;)
    Już mi ktoś na to zwrócił uwagę, ale chyba zapomniałem poprawić ;)

    > Zamień "pisanie" na coś konkretniejszego, może "utworzenie..." albo
    > "projekt i utworzenie..."? Można jeszcze na upartego użyc -moim zdaniem
    > niefortunnego- słowa "stworzenie", choć ja uważam, że jeden już taki był
    > od stwarzania "czegoś z niczego", znasz na pewno...
    [cut.]
    > ...[zakładam, że jednak nie ukończyłeś go, stąd ta forma].

    Napisałem ;-)
    Masz rację, zmienię formę.

    > 3. A tak btw: co ten soft mial naprawde robić i jakim cudem w endeesie
    > admin może nie widzieć obiektów, zakladajac oczywiscie, ze endees sie
    > nie rozkraczył?
    Nie rozkraczył się.
    Osoba z prawem Supervisor może w NDSie zostać odfitrowana gdzieś na
    poziomie jakiegoś kontenera/obiektu.
    Można w ten sposób zrobić bardzo przyjemnego backdoora, który z poziomu
    walidacji uprawnień (czy jak się to tam nazywało) za pomocą dsrepair.nlm
    może wyglądać na jakiś nietypowy błąd w NDSie, ale wszystkie "nietypowe
    błędy" jakoś zwykle okazywały się jednak kontami zaszytymi gdzieś w jakiś
    sprytny sposób.
    Inną kewstią jest, że widzisz tylko zawartość DirectoryTree a nie widzisz
    obiektów nad nim nadrzędnych i do niego równorzędnych, uwierz mi - są takie
    - DirTree wcale nie jest obiektem root ;-)

    Jak chcesz jakieś szczegóły to zapraszam na priv, bo tu się trochę OT robi
    ;)

    --
    Sebastian Rusek