PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV do oceny...

  • 11. Data: 2006-05-22 12:06:48
    Temat: Re: CV do oceny...
    Od: ToNZi <c...@d...nl>

    adasiek wrote:

    > normalnie bym napisal w CV przed doswiadczeniem zawodowym, ze dzialam jako
    freelancer,
    > wymienil projekty i TECHNOLOGIE (!) w ktorych to napisalem i podal linke
    > do portfolio WWW;

    a jak to nazwać?
    "Działalność freelancerska"
    "Działalność jako "freelancer""

    Czy jeszcze jakoś inaczej?

    pozdrawiam i dzięki ;)

  • 12. Data: 2006-05-22 12:22:27
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    ToNZi wrote:

    > a jak to nazwać?
    > "Działalność freelancerska"
    > "Działalność jako "freelancer""

    Moze wykonywanie zlecen?

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 13. Data: 2006-05-22 15:11:00
    Od: ToNZi <c...@d...nl>

    KaRoLa wrote:
    > [ciach]

    ok...
    porobiłem parę zmian, przeorganizowałem trochę układ i faktycznie dzięki
    Waszym wskazówkom jest lepiej ;)

    Wciąż jednak nie udało mi się uzyskać odpowiedzi na pytanie jakie jest
    stanowisko pracodawców wobec osoby niepełnosprawnej? Bardziej to
    utrudnia czy jest "mile widziane"? Ktoś wie bądź ma jakieś doświadczenia
    z tym związane?

    jakby ktoś miał ochotę skomentować poprawioną wersję byłbym wdzięczny:
    http://www.tonzi.com.pl/CV3.pdf

    pozdrawiam :)
    ToNZi

  • 14. Data: 2006-05-22 15:15:12
    Od: "Depesz" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ToNZi" <c...@d...nl> napisał w wiadomości
    > Witam serdecznie Was :)
    > W ciągu ostatnich dni pojawiło się tutaj "trochę" ;) CV do oceny i wyszły
    > braki, niedociągnięcia.

    Heheh moze troche offtopikowo, ale konczylem dokladnie te same szkoly co Ty
    ;)
    Az sie zdziwilem czytajac to.

  • 15. Data: 2006-05-22 15:27:33
    Od: ToNZi <c...@d...nl>

    Depesz wrote:
    > Heheh moze troche offtopikowo, ale konczylem dokladnie te same szkoly co Ty
    > ;)
    LO czy podstawówkę? ;)

    > Az sie zdziwilem czytajac to.

    w jakim sensie? ;)

    pozdro ;)

  • 16. Data: 2006-05-22 17:20:56
    Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl>

    wyrzuc z 1 strony dzialalnosc pozauczelniana

    nie kursy, szkolenia, osiagnięcia - ale wybierz jeden z tych wyrazów,
    hobby, zainteresowania - maslo maslane. wybierz jedno
    przy kursie cisco - napisz jaki masz tytul, bo 3 semestry jakos nie mowia
    przekonujaco

    formulka na koncu wyjustuj nie do srodka, a do bokow

    czcionka Arial - najlepiej sie go czyta. Ja mam np czcionke 10
    zlewa ci sie formatowanie np niemiecki francuski Prawo jazdy, jak i glowne
    punkty.
    stan cywilny moiom zdaniem niepotrzebny.

    pozdrawiam
    KK

  • 17. Data: 2006-05-22 17:55:32
    Od: ToNZi <c...@d...nl>

    KaRoLa wrote:
    > wyrzuc z 1 strony dzialalnosc pozauczelniana

    ok...

    > nie kursy, szkolenia, osiagnięcia - ale wybierz jeden z tych wyrazów,
    > hobby, zainteresowania - maslo maslane. wybierz jedno

    w sumie fakt... :)

    > przy kursie cisco - napisz jaki masz tytul, bo 3 semestry jakos nie
    > mowia przekonujaco

    cóż, skończyłem 3 semestry z 4 bo skończył się nabór na następne z
    powodu zbyt małej ilości chętnych i teraz nawet z organizatorami kursu
    nie można się nijak umówić, skontaktować :| porażka ogólnie:(

    > formulka na koncu wyjustuj nie do srodka, a do bokow

    Ok :)

    > czcionka Arial - najlepiej sie go czyta. Ja mam np czcionke 10
    > zlewa ci sie formatowanie np niemiecki francuski Prawo jazdy, jak i
    > glowne punkty.

    ok, dzieki za informacje :)
    pozdrawiam :)
    ToNZi

  • 18. Data: 2006-05-22 18:15:02
    Od: "Depesz" <d...@p...onet.pl>

    > LO czy podstawówkę? ;)

    > w jakim sensie? ;)
    >
    > pozdro ;)
    podstawowke, liceum i studia :P

  • 19. Data: 2006-05-22 18:27:56
    Od: ToNZi <c...@d...nl>

    Depesz wrote:

    > podstawowke, liceum i studia :P

    buahaha no nie gadaj? ;)
    kimżeś jest? :)
    przychodzi mi tylko jedna osoba, mój rocznik i do tego mieszkaniec tego
    samego osiedla co ja mieszkałem ;))

    pozdro :)

  • 20. Data: 2006-05-22 18:58:05
    Od: "Depesz" <d...@p...onet.pl>

    > buahaha no nie gadaj? ;)
    > kimżeś jest? :)
    > przychodzi mi tylko jedna osoba, mój rocznik i do tego mieszkaniec tego
    > samego osiedla co ja mieszkałem ;))
    >
    > pozdro :)

    ja zaczynalem wszystko 3 lata przed Toba.

    Ale zdziwilem sie bardzo czytajac to cv. Na poczatku pomyslalem sobie ze
    ktos se jaja robi, tylko skad niby by mial wiedziec jakie szkoly konczylem
    ;)
    Niezly zbieg okolicznosci.