PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jaki format aplikacji?

  • 1. Data: 2006-05-21 17:12:54
    Temat: Jaki format aplikacji?
    Od: "Ewa" <m...@n...pl>

    Witam,
    Pewnie odpowiadaliście już na takie pytania 100 razy, ale ja jestem tu od
    wczoraj i również proszę o pomoc.
    Pracę mam do bani i chciałabym ją zmienić. Problem polega na tym, że wyszłam
    z wprawy w pisaniu listów i cv i w ogóle nie jestem w temacie. Zastanawiam
    się w jakim formacie wysyłać aplikację mailem - .doc czy .pdf i jaka jest
    maksymalnie "uznawana" przez pracodawców wielkość takich plików. Acha...No i
    czy koniecznie muszę napisać w liście dlaczego chcę zmienić pracę.
    Z góry dziękuję za wszelką pomoc i sugestie.
    Pozdrawiam,

    Ewa

  • 2. Data: 2006-05-21 18:24:12
    Temat: Re: Jaki format aplikacji?
    Od: bojster <b...@u...net>

    Ewa wrote:

> [...]
    > czy koniecznie muszę napisać w liście dlaczego chcę zmienić pracę.
    > Z góry dziękuję za wszelką pomoc i sugestie.

    Polecam PDF - wtedy masz pewność, że czytający zobaczy to samo, co ty.
    Co do wielkości, teraz są takie skrzynki, że nie ma to większego
    znaczenia, ale kilkumegabajtowych zdjęć tam raczej nie wstawiaj. ;-)

    PS. 'Aha'.

  • 3. Data: 2006-05-21 18:45:17
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Ewa napisał(a):
> [...]
    > się w jakim formacie wysyłać aplikację mailem - .doc czy .pdf i jaka jest
    > maksymalnie "uznawana" przez pracodawców wielkość takich plików.
    Temat poruszany wielokrotnie na forum. Przeszukaj archiwum to sie
    dowiesz ze kazdy ma swoje zdanie
    > czy koniecznie muszę napisać w liście dlaczego chcę zmienić pracę.
    Parafrazujac mojego recenzenta 'nic nie musisz... nie musisz nawet listu
    wysylac'
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 4. Data: 2006-05-22 08:04:48
    Od: rocq <r...@o...pl>

    Ewa napisał(a):
> [...]
    > czy koniecznie muszę napisać w liście dlaczego chcę zmienić pracę.
    > Z góry dziękuję za wszelką pomoc i sugestie.

    tylko i wylacznie (moim zdaniem :) ) pdf, kazdy to otworzy i zobaczy to
    samo, wiadomo jak jest shitem doc, starcza wersja worda , badz nowsza i
    formatowanie sie pierdziel ://, a co do wielkosci, owszem ma to
    znaczenie ale nie wielkosc plikow tylko ilosc stron dokumentow ;]
    ja mam zasade cv dwie strony list jedna i jest to raczej ogolnie przyjete

    heh przypomniala mi sie smieszna historyjka jak przyszla do mnie
    kolezanka drukowac cv, patrze a ono ma 10 MB !!! zdjecie w mega wielkiej
    rozdzielczosci :D takich rzeczy to lepiej nie wysylac ;]

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2006-05-22 09:56:48
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    "Ewa" <m...@n...pl> wrote in

    [...]
    > takich plików. Acha...No i czy koniecznie muszę napisać w liście
    > dlaczego chcę zmienić pracę. Z góry dziękuję za wszelką pomoc i
    > sugestie. Pozdrawiam,

    jak to po co?

    po to, ze potencjalny pracodawca do ktorego aplikujesz bedzie
    mial takie korzysci z zatrudnienia Ciebie, ze juz od momentu
    otrzymania Twojej aplikacji kwestie zwiazane z Twoja osoba
    beda najwazniejszymi kwestiami w calej firmie... no moze w
    calym dziale;

    pzdrv;
    adas;

  • 6. Data: 2006-05-22 14:14:47
    Od: hwat <h...@o...pl>

    bojster napisał(a):

    > Polecam PDF - wtedy masz pewność, że czytający zobaczy to samo, co ty.
    > Co do wielkości, teraz są takie skrzynki, że nie ma to większego
    > znaczenia, ale kilkumegabajtowych zdjęć tam raczej nie wstawiaj. ;-)

    Kiedyś wysłałem pdf i ku mojemu wiiieeeelkiemu zdziwieniu otrzymałem
    prośbę o wysłanie "doca" bo "nie mam programu do otwierania pdf". Żeby
    było była to jedna ze znanych firm zajmujących się rekrutacją...

  • 7. Data: 2006-05-23 10:44:48
    Od: ChemiK <c...@t...pl>

    Dnia 21.05.2006 Ewa <m...@n...pl> napisał/a:
> [...]
    > czy koniecznie muszę napisać w liście dlaczego chcę zmienić pracę.
    > Z góry dziękuję za wszelką pomoc i sugestie.

    Ja wysylam i doc i pdf. Obawiam sie, ze pdfa nie kazdy otworzy (tak, tez nad
    tym ubolewam). Raz zapytalem w jakim formacie ma byc plik aplikacji i mial
    byc doc. Od tamtej pory wysylam to samo w obu formatach.

    Pozdrawiam.

    P.S.: tak moim skromnym zdaniem to w ogloszeniu mogloby byc napisane w jakim
    formacie. Bo odpisac do aplikujacego, ze nie mozemy otworzyc pdfa, prosimy
    np.: o doc to chyba zbyt duze wymagania.

  • 8. Data: 2009-03-25 16:08:47
    Od: "m...@w...pl" <mikasu82@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Randstad sp. z o.o. to chyba o tą firmę chdziło,bo ja też zdziwiłam się..............