PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV - co sadzicie o moim CV? › Re: CV - co sadzicie o moim CV?
    From: Robert Drozd <r...@y...iq.ANONIMY-TO-ZERA.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV - co sadzicie o moim CV?
    Date: Fri, 10 Oct 2003 10:03:00 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@62.233.141.10

    Stało się to Fri, 10 Oct 2003 00:18:29 +0200, gdy Kyniu napisał:

    >Jezyk nie poparty certyfikatem to takie sobie blebleble ... ja mam CAE i nie
    >odwazylbym sie napisac ze znam angielski lepiej niz dobrze. I jak czytam ze ktos
    >zna jezyk w stopniu XXX to zawsze sie zastanawiam do kogo/czego autor odnosil to
    >swoje XXX.

    średni - dobry - bardzo dobry, tu zgadza się, trudno powiedzieć do czego
    to jest odnoszone :) gdzieś czytałem, że w agencjach doradztwa
    personalnego konsultanci prawie automatycznie obniżają o jeden
    deklarowany stopień znajomości :)

    jednak moim zdaniem skala: elementarny - komunikatywny - biegły -
    natywny, daje już jakieś pojęcie o tym, w jakim zakresie kandydat będzie
    mógł używac języka.

    Certyfikat jest jakimś obiektywnym potwierdzeniem znajomosci, ale
    przecież nie jedynym. Wyjazd na stypendium, praca w firmie
    międzynarodowej też to mogą potwierdzić.

    (choć spotykałem osoby po roku spedzonym w USA, które dukały po
    angielsku gorzej ode mnie. No, ale jak się pracuje z Polakami lub
    mieszka na greenpoincie to trudno sie dziwic :)

    >I dlugo by jeszcze pisac tylko po co. Sam fakt ze zwrociles sie z pytaniem na
    >grupe, nie bronisz wlasnego rozwiazania (ono niekoniecznie musi byc jedyne
    >sluszne ale jest twoje, co prawda umiec zmienic zdanie tez jest rzecza
    >wymagajaca pewnych zdolnosci, ale nie bez walki

    Nie rozumiem.
    Jeśli przychodze do eksperta w jakiejś dziedzinie, to po to, aby
    rozszerzyć swoją wiedzę, lub znaleźć rozwiązanie jakiegoś problemu, a
    nie po to by się bronić, czy wykłócać.

    Poza tym, wydaje mi się, że kolega się mocno bronił przed niektórymi
    uwagami :))

    pzdr
    r.