PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV - co sadzicie o moim CV? › Re: CV - co sadzicie o moim CV?
    From: "Marsiuu" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV - co sadzicie o moim CV?
    Date: Fri, 10 Oct 2003 02:55:13 +0200

    Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bm4vad$ck0$1@news.onet.pl...

> [...]
    > wiodacy w firmie pakiet na tyle,zeby cos tam udokumentowac. Sam przyznasz,
    > ze facet ktory mowi: znam AS-a, Solarisa, AIX-a, sprzet klasy pSeries,
    > Oracle i DB2, aha no i worda, excela i icq oraz gadu-gadu nie bedzie brany
    > powaznie? Oczywistym jest, zemiales z tym jakas stycznosc, ale dobrze
    worda
    > toma znac pani Basia z ksiegowosci. Tak samo IMO nie nalezy sie chwalic
    > znajomoscia oprogramowania pocztowego,chyba, ze jest to jakies specyficzne
    > oprogramowanie, droga komercja itp - dla tego Eudory, MUTTA czy Outlooka
    Masz racje :-)

    > sadzisz
    > Ja to mam jako zakladka:
    > jezyki zapytan i opisu strony
    > tez nie do konca prawda, alewiecej w tym prawdy niz w j. programowania.
    no wlasnie o to chodzi, ze nie bardzo jest na to jedna nazwa ;-), bo
    dlaczego nie na przyklad:
    jezyki zapytan i opisu fizycznego i logicznego strony? ;-)
    moze to wrzucic w sekcje - INNE?
    chociaz ja zostane przy jezykach programowania - nie ma watpliwosci ze sa to
    JEZYKI, a ldaczego nie programowania? - przeciez tak samo jak C itp. mowia
    komputerowi jak ma postapic z danymi ;-)

    pozdrawiam