PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV - co sadzicie o moim CV? › Re: CV - co sadzicie o moim CV?
    From: "Marsiuu" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV - co sadzicie o moim CV?
    Date: Fri, 10 Oct 2003 02:45:20 +0200

    Użytkownik "Artur Żmudzki" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bm4u0i$b03$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Marsiuu" <m...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:bm4pk6$kr6$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Nie wiem jak będzie wyglądać zdjęcie Lii (tak się odmienia ? ;-) ),
    > myślę jednak Marsiuu, że przesadzasz. Moje CV zajmuje ~1,5
    > strony. Łącznie ze zdjęciem w rozdzielczości w przybliżeniu
    > 300 DPI waży 57,5 KB. Zdjęcie 3x4cm.
    Moje zdjecie 5cmX6,6cm (to jest chyba dyplomowy format) B/W 300dpi nie chce
    wazyc mniej jak 80KB bycmoze moja twarz ma gorzej pakowalna strukture ;-)

    > Nie przekonasz mnie, że zdjęcie, wydrukowane z 300 DPI jest
    > nieczytelne. Twoje waży w przybliżeniu 127 KB (sprawdziłem to).
    > Nie ma takiej potrzeby, bo nikt nie będzie z tego robił powiększenia
    > do plakatu "Pracownik miesiąca".
    Zdjecie o rozdzielczosci 300dpi nie moze wazyc 6 kilo o ktorych mowila Lia.
    Troche pomyliles sie w szacowaniu mojego zdjecia - przed zalaczeniem do
    pliku wazylo wlasnie 80KB.

    > I sprawa tego PDF'a, nie mam pojęcia dlaczego u Ciebie wychodzi tak
    > duży plik, może masz włączonę opcję osadzania fontów bo kompresję
    > obrazów to on robi by default i u mnie wychodzi plik znacznie
    > skromniejszych rozmiarów niż podałeś.
    osadza tylko TT - przetwarzalem w profilu - Print - sam sie dziwie, ze PDF
    robil mi pliki wieksze od WORDA, moze bedziesz tak mily i przetworzysz mi
    plik na PDF? - wtedy bym mial porownanie.

    > (rozmowa już niebawem - trzymajcie kciuki 13-go :-) )
    TRZYMAM KCIUKI :-)

    pozdrawiam
    mariusz