PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV - co sadzicie o moim CV? › Re: CV - co sadzicie o moim CV?
    From: "Marsiuu" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV - co sadzicie o moim CV?
    Date: Fri, 10 Oct 2003 01:09:30 +0200

    <m...@p...onet.pl>

    > Co sadze? Ze bedzie doskonalym przykladem JAK NIE PISAC CV.
    >
    > Opisales sie jak nie wiem co i nic z tej tresci nie wynika. CV pisze sie
    do
    > ludzi, dla ludzi, i jezykiem dla ludzi zrozumialym. Nie do maszyny i nie
    > jezykiem maszynowym.
    hmmmmm - dziekuje za szczerosc.

    > Wbrew opiniom tu zawartym CV nie pisze sie bezosobowo tylko bezwzglednie w
    > pierwszej osobie - JA zaprojektowalem, JA wdrozylem, JA odnioslem sukces,
    JA sie
    > przyczynilem do wzrostu wartosci firmy, dzieki MNIE firma obnizyla koszty,
    i to
    > MNIE powinniscie zatrudnic bo jestem fachowcem ktorego szukacie.
    bardzo ciekawe to co mowisz :-D calkowicie wylamujesz sie z tej calej
    rzeczy, ktora gremialnie mowi o 3 osobie ;-) - ciekawe jak skomentuja Twoje
    zdanie.

> [...]
    ze ktos
    > zna jezyk w stopniu XXX to zawsze sie zastanawiam do kogo/czego autor
    odnosil to
    > swoje XXX. Bo na poziomie YYY to ja znam rosyjski (8 lat mnie meczyli - 4
    > podstawowk a i 4 liceum i mimo wrodzonej odpornosci na ten jezyk potrafie
    sie
    > skomunikowac ale w CV o tym nie pisze bo gdyby przyszlo co do czego to bym
    sie
    > zblaznil). A na ZZZ niemiecki, no i po francusku potrafie np. powiedziec
    > smacznego, dziekuje, prosze, gdzie jestem, ...... co oceniam na VVV.
    no dobrze, ale co w takim razie powinny pisac osoby, ktore nie maja
    certyfikatu? - nie sadzisz, ze ten akapit jest jakis taki malo
    konstruktywny? wytknales blad - no dobrze, ale czy powiedziales jak go
    naprawic?, a moze to juz nie Twoja dzialka?

    > Ponadto twoje CV swiadczy o tym ze jestes osoba nie zdecydowana, nie
    potrafisz
    > ocenic co jest itotne a co nie - w zwiazku z tym watpie abys potrafil
    zaplanowac
    > dzien pracy czy rozklad zajec, albo kolejnosc czynnosci zaczynajac od
    > najwazniejszych z punktu widzenia pracodawcy. Nie wspominam juz o tym ze
    gdyby
    > przyszlo Ci cos wyeliminowac to pewnei bys sie zalamal.
    pocialem juz dosyc duzo, a z ukladniem sobie dnia wbrew pozorom calkiem
    dobrze sobie radze :D

    > Twoje odpowiedzi na grupie wskazuja ze nie masz wlasnego zdania - jak
    zawieje
    > choragiewka tak ty przytakujesz. Co najwyzej styl twoich odpowiedzi
    wsazuje ze
    > nie jestes osoba konfliktowa i ze jestes uprzejmy, ale jakos nie wyobrazam
    sobie
    > abys mogl sie sprawdzic jako project manager ktory musi obronic wlasne
    zdanie
    > przed grupa.
    przepraszam, a w ktorym dokladnie miejscu zmienilem zdanie tak jak
    choragiewka? - nie bardzo moge sobie przypomniec - czy mozesz byc bardziej
    konkretny i podac przyklad?

    > I dlugo by jeszcze pisac tylko po co. Sam fakt ze zwrociles sie z pytaniem
    na
    > grupe, nie bronisz wlasnego rozwiazania (ono niekoniecznie musi byc jedyne
    > sluszne ale jest twoje, co prawda umiec zmienic zdanie tez jest rzecza
    > wymagajaca pewnych zdolnosci, ale nie bez walki), etc ..... jest dla mnie
    > jednoznaczne - nigdy nie bedziesz dobrym PM.

    bardzo szybko ferujesz wyroki. nie bierzesz pod uwage moich zdolnosci
    uczenia sie ;-) - zwaz na to, ze wystawilem swoje CV w celu wywolania
    dyskusji - nie ze wszystkim sie zgadzam, tak jak piszesz.

    pozdrawiam
    mariusz
    ps: Nigdy nie mow nigdy.