PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV - co sadzicie o moim CV? › Re: CV - co sadzicie o moim CV?
    From: "Marsiuu" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV - co sadzicie o moim CV?
    Date: Fri, 10 Oct 2003 00:18:24 +0200

    Użytkownik "Łukasz Matuszewski" <g...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:bm48ub$mhm$1@news.onet.pl...
    > Witam!
    >
    > Widzę że Twoje CV zrobiło niezłe zamieszanie na grupie ;)
    kto by pomyslal ;-) - za duzo ogolnie jest chyba pytan teoretycznych ;-) -
    mysle ze wrzucenie kawalka zycia bylo dobrym posunieciem ;-)

    > Dorzucę więc trochę od siebie (bynajmniej nie w celu wywołania
    zamieszania).
    a bardzo dziekuje za pomoc :-)

    > Po pierwsze:
    > Szczerze polecam zmianę formatu na PDF (chyba że chcesz wysłać
    > CV tylko do Microsoftu). Ja używam OpenOffice i Twoje CV wygląda
    > w nim raczej kiepsko...
    PDFa chialbym uzywac, ale poki co jeszcze nie udalo mi sie dojsc do tego,
    zeby tworzyl pliki conajmniej takie same na wielkosc jak WORD, ktory robi
    200kB, a PDF conajmniej 300KB, a wedlug wczesniejszych opini CV powyzej 50KB
    sa wyrzucane, czemu nie do konca wierze bo sredniej jakosci zdjecie zajmuje
    50kB.

    > Po drugie:
    > W informacjach osobistych zamień kolejność imienia i nazwiska
    > i nie oddzielaj ich przecinkiem...
    juz to zrobilem :-) to taka zaszlosc anglojezyczna chyba.

    > Po trzecie:
    > Moim zdaniem telefon lepiej jest napisać tak: 502 695 050.
    tutaj chyba juz nie ma co dyskutowac - rzecz gustu ;-), ale dziekuje za twoj
    gust - moze jakby tak znac gust wiekszosci to by sie okazalo, ze taki format
    jest bardziej akceptowalny od mojego ;-)

    > Po czwarte:
    > Radzę użycie uczelnianego maila (najlepiej z polibudy).
    kiedy to bylo ;-) - niestety w chwili obecnej mam tylko dostep do
    darmowych - zadbalem o to zeby nie uzywac przezwisk podworkowych, tylko
    stworzylem z inicjalow i rocznika - inaczej niestety w moim przypadku nie
    bedzie.

    > Po piąte:
    > Aby zmiejszyć objętość CV, doświadczenie zawodowe radzę zapisać
    > w formacie:
    >
    > data_od - data_do : stanowisko takie_i_takie w firmie_takiej
    > (http://www.nazwa_firmy.pl). Zajmowałem się tam
    > tym_i_tym.
    >
    > Taka forma jest według mnie bardziej czytelna i zajmuje mniej
    > miejsca...

    > Po szóste:
    > Nie cudzołóż ;)
    masz to u mnie jak w banku ;-)

    > Po siódme:
    > Wykształcenie proponuję zapisać w postaci podobnej jak
    > doświadczenie zawodowe...
    > Po ósme:
    > Zdecydowanie radzę zmienić format zdolności językowych na:
    > angielski - dobry w mowie i piśmie
    > niemiecki - podstawy
    > Po dziewiąte:
    > Nie radzę chwalić się znajomością programów biurowych...
    mhmmm, a to ciekawe co powiedziales - dlaczego?, uznac ze w moim przypadku
    (informatyka) jest to pewnik?

    > Zamiast lat nauki, lepiej podać stopień opanowania...
    uwazam, ze liczba lat uzywania danego narzedzia mowi o stopniu opanowania -
    w koncu caly czas czegos sie podczas uzywania uczymy ;-) - takie rzeczy
    chyba i tak dokladnie weryfikuje sie na rozmowie.

    > SQL, HTML i XML to nie języki programowania!!!
    juz wiem czym nie sa?, a podpowiesz mi pod co mam to podciagnac? nie sadzisz
    ze sa najblizsze jezykom programowania?

    > Po dziesiąte:
    > Jeśli chcesz zostawić dział "gazety" przenieś go lepiej do
    > zainteresowań...
    wyrzucilem go ;-)

    > Po jedenaste:
    > Powodzenia!