PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV - co sadzicie o moim CV? › Re: CV - co sadzicie o moim CV?
  • Data: 2003-10-09 12:13:18
    Temat: Re: CV - co sadzicie o moim CV?
    Od: "Marsiuu" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zorro" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bm3ipq$nrt$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > generalnie osiągnięcia i poziom wiedzy robią wrażenie
    nie przesadzaj - jak sobie pomysle jaka jeszcze przede mna droga do
    stanowiska Kierownik Projektu, to mi rece opadaja ;(

    > ale ciężko się czyta na początek, można coś przeoczyć, mała czcionka
    z tym wlasnie mam problem - chcialbym zwiekszyc czcionke, ale nie wiem co
    usunac z tego cv.

    > z mojego punktu widzenia - wyczerpujące informacyjnie, można wstępnie
    ocenić
    > jaki jesteś
    ale czy nie za duzo jest tam tych informacji? - nie wiem na przyklad czy
    jest sens pisac o konferencjach (wymieniac kazda z nich).

    > można się obawiać że chcesz zarobić więcej niż średnia krajowa :-D a to
    > może być barierą dla HR
    tak wlasnie chce zarabiac ;-) - ogolnie staram sie o prace w duzych firmach
    pokroju IBM itd ;-), ktore mysle, ze nie beda mialy problemu ze spelnieniem
    moich oczekiwan.

    bardzo dziekuje za cenne uwagi :-)
    pozdrawiam
    mariusz