PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV - co sadzicie o moim CV? › Re: CV - co sadzicie o moim CV?
  • Data: 2003-10-09 12:01:26
    Temat: Re: CV - co sadzicie o moim CV?
    Od: "Marsiuu" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "DecatonE" <n...@s...mesa.eu.org> napisał w wiadomości
    news:Xns940F8D3EA6D09dupajasio@127.0.0.1...
    > A doc nie jest zależny od kompa? :)
    no i tu sa rozne szkoly ;-) - spojrz prosze na statystyki STAT4U na mojej
    stronie - 90% uzywa XP, a co za tym idzie pewnei takze conajmniej Office
    2000 w ktorym przygotowalem swoje CV, a reszta pewnie i tak bardzo dobrze
    jest przygotowana do czytania tego formatu (w koncu sa to rozumni
    uzytkownicy innych systemow).

    > To już lepiej LaTeX -> PDF jak chcesz mieć pewność :)
    probowalem wysylac w PDF, ale ostatnio PDF robi mi niespodzianki i tworzy
    pliki o 100kB wieksze od worda.

    dziekuje za komentarz :-)
    pozdrawiam