PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV + LM w DOC czy PDF?

  • 1. Data: 2004-04-16 13:51:42
    Temat: CV + LM w DOC czy PDF?
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Witam!

    Wysylacie CV+LM w DOCu czy w PDFie? Zrobilem sobie CV w pdfie, LM chyba
    tez konwertne do pdfa (3 sekundy) i zastanawiam sie jak to jest u firm
    z odczytaniem PDFa. Teoretycznie utrudniam sprawe sobie bo jesli ktos
    nie bedzie mial acrobat readera to pewnikiem moje CV wrzuci do
    /dev/null/

    z drugiej strony CV w wordzie wyglada makabrycznie, w pdfie jest ladne
    schludne, piekne i czyste ;-) do tej pory myslalem, ze acrobat readera
    maja wszyscy, tyle dokumentow w pdfie jest w necie, chocby na stronach
    rzadowych, ale ostatnio trafily mi sie dwie osoby (akurat to nie bylo
    zwiazane z CV tylko z materialami studenckimi) ktore nie potrafily
    sobie otworzyc takich dokumentow (analfabetyzm komputerowy sie szerzy).

    dzieki, pozdrawiam

    ps. jesli moj post pojawi sie kilka razy na grupie to z gory
    przepraszam. od 3 dni wysylam ta wiadomosc a moj lokalny serwer news
    nie puszcza jej dalej a z gazeta, onetem czy tpi nie moge sie w ogole
    polaczyc.

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,

  • 2. Data: 2004-04-18 17:34:04
    Temat: Re: CV + LM w DOC czy PDF?
    Od: "M.J." <xjm_reverse&cut@pl_reverse.go2>

    Wszyscy maja za to Notatnik ...

    niektóre firmy cenią bowiem treść
    i rzeczywiste doświadczenie a nie formę CV ..
    choc i ta jest czasami wazna :)

    wysyłaj więc
    1 - jako txt
    2 - jako rtf (bo niektórzy nie mają Worda ..!)
    3 - pdf ...dla koneserów

    Pozdrawiam

    "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl> wrote in news:Xns94CD94AD7F0BFomi@
    127.0.0.1:

  • 3. Data: 2004-04-21 07:59:04
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    M.J. napisał(a):

    > 2 - jako rtf (bo niektórzy nie mają Worda ..!)

    a co maja? writera z OO? tam tez mozna czytac .DOC.
    jedynie nie wiem czym na makach mozna czytac .DOC
    moze mnie ktos uswiadomi?

  • 4. Data: 2004-04-21 11:28:07
    Od: "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl> napisał w wiadomości

    > a co maja? writera z OO? tam tez mozna czytac .DOC.
    > jedynie nie wiem czym na makach mozna czytac .DOC
    > moze mnie ktos uswiadomi?

    Maki to chyba wcześniej miały worda niż pecety :)
    I Office też chyba wychodzi wcześniej na maki, dopiero potem na pecety..

    pozdr
    Krzysiek