PracaGrupypl.praca.dyskusje › COBOL

  • 1. Data: 2003-12-12 18:14:40
    Temat: COBOL
    Od: " leszek" <s...@W...gazeta.pl>

    // --------
    Nasz klient, oddział międzynarodowej firmy, poszukuje kandydata na
    stanowisko:

    Programista COBOL

    Wymagania:

    Solidne doświadczenie jako programista języka COBOL

    Biegła znajomość język angielskiego

    Pracodawca pokrywa koszty zamieszkania, życia na miejscu oraz regularnych
    podróży do Polski
    // ------------

    I co na to wszyscy znawcy C/C++, C#, Javy, PHP itp itd.

  • 2. Data: 2003-12-12 18:52:54
    Temat: Re: COBOL
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik " leszek" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > stanowisko:
    >
    > Programista COBOL
    >
    > I co na to wszyscy znawcy C/C++, C#, Javy, PHP itp itd.

    Nic. Programisci cobola sa obecnie rzadkoscia, a duzo wielkich systemów ma
    jadro w cobolu napisane. totez sa oni obecnie na wage zlota. Cbdu.

    --

    Leszek Grelak - Lesio5
    "Ino to ciarachy tworde, trza by stoć i walić w morde"

  • 3. Data: 2003-12-12 22:11:42
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik " leszek" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    <cut>

    > Pracodawca pokrywa koszty zamieszkania, życia na miejscu oraz regularnych
    > podróży do Polski
    > // ------------
    >

    > I co na to wszyscy znawcy C/C++, C#, Javy, PHP itp itd.

    A ile widziales jeszcze takich ogloszen w przeciagu ostatniego roku? Dwa?
    Trzy? Jednak znawcy Javy i C maja chleb moze gorszy, ale pewniejszy.
    pozdrawiam
    /p
    (co slabe pojecie o pascalu ma;)

  • 4. Data: 2003-12-13 13:24:56
    Od: "Antek" <n...@m...pl>

    " leszek" <s...@W...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > podróży do Polski
    > // ------------
    >
    > I co na to wszyscy znawcy C/C++, C#, Javy, PHP itp itd.

    Dobry programista C/C++ lub Java znajdzie bez problemu pracę
    w Katowicach/Krakowie/Wrocławiu/Warszawie, a programista
    w Cobolu ?
    Gdzie trzeba jechać za tą pracą ? ;-)

    Pozdrawiam,
    Antek

  • 5. Data: 2003-12-15 13:02:38
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    leszek <s...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Biegła znajomość język angielskiego
    >
    > Pracodawca pokrywa koszty zamieszkania, życia na miejscu oraz regularnych

    Jest faktem, że pracodawca nie pisze, że będzie płacił do tego pensję.

  • 6. Data: 2003-12-15 13:04:23
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

> [...]
    >
    > Programista COBOL
    >
    > Wymagania:
    >
    > Solidne doświadczenie jako programista języka COBOL

    Mam firme, ktora od ponad 15 lat dziala na rynku
    informatycznym - produkuje aplikacje w Cobolu pod UNIX.

    Jesli jestes zainteresowany kontaktem - daj znac.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    http://www.wojsal.prv.pl