PracaGrupypl.praca.dyskusje › Miasto przyjazne dla informatyka.

  • 1. Data: 2003-12-12 17:47:32
    Temat: Miasto przyjazne dla informatyka.
    Od: "ad-hoc" <a...@p...wprost.pl>

    Jak sądzicie, jakie miasta są najbardziej przyjazne dla informatyka? Chodzi
    mi oczywiście o rynek pracy.
    Interesuje mnie szczegulnie rynek pracy programistów.

    pzdr

  • 2. Data: 2003-12-12 17:57:30
    Temat: Re: Miasto przyjazne dla informatyka.
    Od: "Tom" <t...@p...onet.pl>

    Warszawa. Są tu setki central międzynarodowych korporacji. Do obsługi tej
    całej infrastruktury wymagane są ogromne ilości informatyków. No i dodatkowo
    jest tu mnóstwo firm informatycznych, zatrudniających programistów.

    Kraków - korporacji trochę mniej, ale sporo firm informatycznych (np. Motorola,
    Comarch, ostatnio AMS)

    W Trójmieście podobno nienajlepiej.

    Polecam raporty Computerworld "Rynek pracy IT".

    T.

  • 3. Data: 2003-12-13 14:43:30
    Od: "respirator" <n...@w...com>

    > Interesuje mnie szczegulnie rynek pracy programistów.

    proponuje zbadac ilosc firm dostarczajacych pizze na telefon przypadajaca na 100 tys.
    mieszkancow :)

    --
    RezPirator