PracaGrupypl.praca.dyskusje › samochod prywatny do cel. sluzbowych jak rozliczac

  • 1. Data: 2003-12-12 14:58:28
    Temat: samochod prywatny do cel. sluzbowych jak rozliczac
    Od: "darek" <d...@p...onet.pl>

    witam,
    moja praca wiaze sie z podrozami sluzbowymi
    firma, w ktorej pracuje nie ma samochodow wiec jezdze swoim prywatnym
    jakie koszty pracodawca oprocz paliwa powinien mi zwracac?
    np amortyzacje - zuzycie samochodu w przeliczeniu na km ?
    czy tez koszty ubezpieczenia samochodu (AC,OC,NW) na km?

    pozdr.
    Darek

  • 2. Data: 2003-12-12 15:29:02
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > np amortyzacje - zuzycie samochodu w przeliczeniu na km ?
    > czy tez koszty ubezpieczenia samochodu (AC,OC,NW) na km?

    Nie koszty paliwa ani ubezpiecznia, ale stawke kilometrowa. Ryczalt za 500
    lub 700 km.

    --

    Leszek Grelak - Lesio5
    "Ino to ciarachy tworde, trza by stoć i walić w morde"

  • 3. Data: 2003-12-12 15:48:31
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    0.7692 zlotego za km.

    to wszystko (na wszystko Ci starczy, czyba ze jezdzisz
    Lincolnem 6litrow)

    MarcinP

  • 4. Data: 2003-12-12 17:19:25
    Od: RSujak @ plusnet. POLSKA (Prof)

    On Fri, 12 Dec 2003 16:48:31 +0100, "MarcinP" <b...@p...onet.pl>
    wrote:

    >0.7692 zlotego za km.

    O ile się nie mylę są dwie stawki tzw. kilometówki:
    - do 900 ccm
    - powyżej 900 ccm
    Najwyżej pomyliłem pojemności, ale to było jakoś tak :-).
    Aha - i nie wiem którą jest ta podana przez kolegę :-).

    Pozdrawiam
    Prof

  • 5. Data: 2003-12-12 22:00:09
    Od: "Qtik" <q...@N...onet.pl>

    Użytkownik <RSujak @ plusnet. POLSKA (Prof)> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@n...tpi.pl...

> [...]
    > Najwyżej pomyliłem pojemności, ale to było jakoś tak :-).
    > Aha - i nie wiem którą jest ta podana przez kolegę :-).

    to jst dla pojemnośc >900 cm3

    do <900 nie pamietam ;)

    pzdr

    witek

  • 6. Data: 2003-12-14 15:55:57
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 12 Dec 2003 15:58:28 +0100, "darek"
    <d...@p...onet.pl> wrote:

    >firma, w ktorej pracuje nie ma samochodow wiec jezdze swoim prywatnym
    http://www.infor.pl/wskazniki/wisdok.html?R=4A01--

    Rodzaj pojazdu
    Stawka za 1 km (w zł) aktualna od
    1 stycznia 2003 r.

    Samochód osobowy. o poj. skokowej do 900 cm 3
    0,4798

    Samochód osobowy o poj. skokowej pow. 900 cm 3
    0,7692

    Motocykl
    0,2119

    Motorower
    0,1272

    WAM

    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 7. Data: 2003-12-16 13:52:19
    Od: "Art" <i...@i...com>

    w zaleznosci od wielkosci miejscowosci w ktorej firma sie znajduje moze byc
    ryczalt na 700 km gdy miejscowosc jest powyzej 100000 mieszk albo 300
    ponizej - cos w tym stylu.

    Jeszcze jest cos takiego jak delegacje zamiejscowe.

  • 8. Data: 2003-12-19 11:24:41
    Od: "Krzysztof" <k...@i...grupy.pl>

    Powinien zwaracac Ci takie koszty (w takiej wysokości) na jakie umowiliscie
    sie. Inna sprawa jest to co pracodawca moze wliczyc w koszty swojej
    dzialalnosci. Np. w duzych miejscowosciach tzw "ryczalt za samochod" o
    pojemnosci powyzej 1l wynosi 538,44 co odpowiada 700km * 07692 zł i tyle
    może prcodawca zaliczyc w koszty.