PracaGrupypl.praca.dyskusjeCISCO - certyfikaty › Re: CISCO - certyfikaty
    From: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CISCO - certyfikaty
    Date: Mon, 20 Jun 2005 18:38:10 +0200

    Użytkownik "Bartek" <z...@U...fm> napisał w wiadomości
    news:d95k4u$ld7$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > W czasie studiow mialem przyjemnosc spedzic pare godzin przed konsola z CISCO i
    spodobalo mi sie to. Taki sertyfikat (CCNA)
    > troche kosztuje i
    > musze na niego patrzec pod katem przyszlego zatrudnienia. Dlatego pytam
    > jak jest z ewentualna praca ....

    Jest to na "+" przy stanowisku, które tego wymaga; jak jednak rozmawiam nie
    tak dawno z przedstawicielem dużej, znanej Wrocławskiej firmy (osoba odpowiedzialna
    za rekrutację) to właśnie nabijał się, że sporą krzywdę robią uczelnie technicze,
    przekonujące studentów, że CCNA, czy np. NATP (Novell) to karta przetargowa.
    Potem taka osoba siada przed innym routerem i klapa (albo każdy router
    jest skonfigorwany z hasłem, które standardowo jest w materiałach szkoleniowych -
    sporo
    routerów w dużych firmach jest tak ustawionych ;)

    Wprost - każdy ceryfikat świadczy, że coś się robi. Nie jest to jednak dziś coś
    "och, ach" (jak kiedyś).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,