PracaGrupypl.praca.dyskusjeByć szefem swojego kolegi... › Re: Być szefem swojego kolegi...
    From: Any User <u...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Być szefem swojego kolegi...
    Date: Tue, 29 Apr 2008 21:46:37 +0200

    > połapać się to ja nie mam problemu. Do tego celu używam pewnego darmowego
    > systemu (nie webowego).

    A jak rozwiązujesz kwestię niezaprzeczalności działań?

    Np. dajesz temu koledze zadanie na dzisiaj, poprzez system. Jego
    dodatkowym zadaniem jest odpowiedzenie *w tym systemie*, również
    dzisiaj, że je wykonał lub nie + opcjonalnie powód.

    Cała rzecz w tym, że w sensownym systemie webowym (czy ogólnie
    centralnym) nie ma możliwości takiej edycji swoich wpisów przez
    podwładnego, aby po poprzednich ich wersjach nie pozostał żaden ślad.

    Dzięki temu podwładny nie może się już wymigać od Twoich poleceń, co po
    pierwsze może pomóc w dokumentowaniu powodu zastosowania ewentualnych
    sankcji, a po drugie, niesamowicie stymulująco działa na psychikę.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com