PracaGrupypl.praca.dyskusjeByć szefem swojego kolegi... › Re: Być szefem swojego kolegi...
  • Data: 2008-04-30 11:59:22
    Temat: Re: Być szefem swojego kolegi...
    Od: "Robertos" <r...@r...rrrrr> szukaj wiadomości tego autora

    "Jackare" <1...@p...pl> wrote in message
    news:fv5djq$508$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Tyle na początek, więcej nie chce mi się pisać bo to temat rzeka i moznaby
    > tak bez końca.
    > --

    prosimy o więcej :)

    Np. ciekawi mnie, jak Ty byś postapił mając funkcję kierowniczą, mając plan
    np. na najbliższy miesiąc i ... nagle... słyszysz od prezesostwa, że "maj
    będzie
    ciężki" i ładują Ci dwa duże projekty, o których wcześniej się wypowiadałeś
    i mówiłeś, że obecnie to nie ma sensu, najpierw trzeba zrealizować już
    założony plan.. np. wpychają Ci jakiś zasrany audyt robiony przez firmę,
    która
    ma stronę internetową na ramkach i sprzedaje innym "aplikacje" webowe
    wykonane w MAMBO (LOL). Wyraziłbyś jasno swoją opinię, że sam byś
    ich lepiej zaudytował, że nie ma sensu najmniejszego ich wpuszczać, bo
    masz w miesiącu maju założony już szereg zmian w firmie w aspekcie
    ulepszenia informatyzacji itd. itp. ? Dyskutowałbyś?
    Bo ja mam ostatnio wrażenie, że jestem z góry na przegranej pozycji.
    Jak zacznę się stawiać (mając mocne argumenty) to mogą mnie szybciej
    zgarnąć niż przypuszczam, bo mieszam się w politykę prezesostwa
    (na pewno chodzi o pieniądze, jak nie wiadomo o co dokładnie).
    Reasumując: na co dzień pytają się Ciebie o zdanie, a są takie
    momenty jak ten opisany wyżej, że obkładają Cię dodatkową nieplanowaną
    wcześniej robotą "na wczoraj", która nie ma sensu w Twoich oczach,
    co też odczuwają pracownicy Ci podlegli i... zero motywacji, zero celu,
    no może oprócz chęci utrzymania się w firmie.