PracaGrupypl.praca.dyskusjeByć szefem swojego kolegi... › Re: Być szefem swojego kolegi...
  • Data: 2008-04-29 19:17:02
    Temat: Re: Być szefem swojego kolegi...
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ostatnio przytłacza mnie też ogrom obowiązków.. operacyjnych. Niestety,
    > ale w zespole mam tylko trzech pracowników ( w tym kumpla) i niekiedy
    > aż mi żal dawać im nowe zadanie, jak widze że jeszcze nie skończyli
    > kilku rzeczy, więc biorę się za to sam (a wiem że prezestostwo nie zatrudni
    > kolejnej osoby do mojego działu - wiem, bo nie raz prosiłem). Tzn. łatwiej
    > mi zlecać kolejne zadania tym świeżynkom, gorzej z kumplem, który
    > po prostu samą miną daje mi do zrozumienia, żebym wyluzował, bo i tak
    > nie zrobi tego prędzej, jak nie skończy pozostałych rozpoczętych
> [...]

    Tak mi się dopiero teraz nasunęło: a czy Ty w ogóle masz tam jakiś
    system do zarządzania/koordynacji zadań? Bo wygląda na to, że nie.

    Jeśli istotnie nie, to może przekonaj "górę", aby wybulili te 300 zł
    rocznie na porządny hosting (bo zakładam, że serwerów też tam nie masz)
    + ze 200 zł jednorazowo za instalację jakiegoś Mantisa, Traca, OTRS, czy
    dowolnego w zasadzie systemu ticketowego - zapewniam, że chociaż pracy
    właściwej od tego nie ubędzie, to jednak znacznie łatwiej będzie się
    połapać w tym, co już zostało zrobione, a co czeka.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com