PracaGrupypl.praca.dyskusjeBrak pracy czy... (długie) › Re: Brak pracy czy... (dłuuuuuuugie)
    From: "konopia" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Brak pracy czy... (dłuuuuuuugie)
    Date: Wed, 29 May 2002 16:19:31 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@pj145.czestochowa.sdi.tpnet.pl

    > No cóż, chłopcze, zamiast podjąć merytoryczną dyskusję uparcie usiłujesz
    > przyczepić się do mojego życia.

    Widzisz problem polega na tym, ze merytoryczna dyskusja potrzebuje godnego
    przeciwnika, a ty niestety (z Twojej strony) mamy do czynienia z oszolomem,
    ktory uwaza sie za Boga, nie liczy sie ze zdaniem innych.

    Do Twojej wiadomosci. Jak to juz komus napisalem, ja nikogo nie oceniam
    w przeciwienstwie do Ciebie po jednym poscie. Wiec powiedz mi czy Ty
    merytorycznie dyskutujesz z czlowiekiem, ktory wyraza na temat Twojej
    osoby opinie, po kilku wypowiedzianych przez Ciebie zdaniach?

    Teraz to co robimy od jakichs trzech dni:

    "O nieudacznikach mówię, że są nieudacznikami. Tyle. Nadinterpretowanie
    moich
    wypowiedzi i dopisywanie im treści, których tam nie ma, jest może faktycznie
    z braku argumentów jakimś pomysłem na dyskusję."

    > Ale coz tak zarozumialy ekstremista zapewne odpowie, ze to nie mozliwe.
    > I wlasnie o to chodzi. Masz dobrze, to miej. Nie odbieraj tylko innym
    > prawa do godnego zycia.

    "Godne życie Twoim zdaniem to życie na garnuszku społeczeństwa?"
    Taaa widac ty faktycznie nie nadinterpretujesz moich wypowiedzi.

    "Jak to jest poziom argumentacji absolwenta wyższych studiów, to ja się
    pytam jakich. Zaocznych w filii w Pcimiu Dolnym?"

    Nie rozumiem. Masz cos do studentow studiow zaocznych? Uwazasz
    ze ich kwalifikacje sa nizsze od kwalifikacji studentow studiow dziennych?
    Poza tym Pcim to mila miejscowosc na zakopiance wiec jakbys mogl
    to rowniez powstrzymaj sie od takich komentarzy.

    >Zrobilem cos niebywalego. Poszedlem do biblioteki
    "A to wyjaśnia Twój poziom intelektualny"

    Twoj rowniez. Ale to widac stanowi wyjatkowy problem dla Ciebie, zeby
    doszukac sie znaczenia wypowiedzianych przez kogos slow.
    Przepraszam. Moja wina. Postaram sie nastepnym razem wytlumaczyc jak
    krowie na granicy.

    Temat moich rodzicow uwazam za zamkniety bo to, ze o mnie wyrazasz sie
    w sposob w jaki to robisz ani mnie ziebi ani parzy. Natomiast nie opiniuj
    kogos
    kogo zupelnie nie znasz, bo pokazujesz jak plytki jest twoj umysl.

    "Nie jestem człowiek. Jestem cyborg z planety Zenta, model AX295."
    Prosze nie obrazaj Zentan.

    "Najwyraźniej jesteś zbyt tępy, żeby podjąć rzeczową polemikę"

    Odnosze wrazenie, ze wedlug Ciebie kazdy, kto jest odmiennego niz
    ty zdania jest "zbyt tepy.........." Poza tym, ja rozumiem, ze ktos moze byc
    egoista, ale ty chlopie wszelkie granice przekraczasz.
    Acha juz nie musze Cie poznawac bo juz wiem jak taki ktos jak
    Ty moze wygladac. Widzialem dzisiaj Niesiolowskiego w TV.