PracaGrupypl.praca.dyskusjeBrak pisemnej umowy › Re: Brak pisemnej umowy
    From: adasiek <p...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Brak pisemnej umowy
    Date: Sun, 17 Sep 2006 13:10:29 +0000 (UTC)

    "toto42" <t...@o...pl> wrote in
    news:7131.0000002d.450d18e3@newsgate.onet.pl:

    > Moja umowa na okres próbny skończyła się 1,5 miesiąca temu. Od tamtej
    > pory przychodzę do pracy nie mając umowy. Kto jest winien zaniedbania
    [..]

    moja wypowiedz bedzie teraz OT:

    skoro nie masz pisemnej umowy lecz ciagle pracujesz, to znaczy ze
    rozmawiales ze swoim przelozonym/kadrami/cokolwiek i otrzymales
    ustnie informacje, ze Twoja umowa bedzie przedluzona - prawda?

    dlaczego pytam? ano sa takie miejsca pracy, w ktorych teoretycznie
    kierownik moze udawac, ze nie wie ze ty pracujesz - przychodza mi
    na mysl przykladowo prace remontowo-budowlane - mozesz sie "krecic"
    po terenie takich prac i wykonywac takie same czynnosci jak wszyscy
    a potem sie dowiesz, ze nie pracowales ;-)

    jezeli otrzymales ustnie informacje, ze umowa jest przedluzona, to
    jest to wiazace - a jedynie umowa zostala zawarta bez zachowania
    formy pisemnej; wtedy warto zbierac sobie dowody na to, ze sie
    faktycznie pracowalo w tym czasie; domyslam sie, ze lista obecnosci
    albo nie istnieje albo nikt jej nie traktuje odpowiednio powaznie;

    pzdrv;
    adas;