PracaGrupypl.praca.dyskusjeBrak pisemnej umowy › Re: Brak pisemnej umowy
  • Data: 2006-09-17 15:16:54
    Temat: Re: Brak pisemnej umowy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:eejoa6$h4l$2@news.dialog.net.pl Jotte
    <t...@w...spam.wypad.polska> pisze:

> [...]

    Dopisuję, bo zapomniałem wkleić część tekstu.

    Skoro świadczysz pracę, to z pewnością istnieją dokumenty to potwierdzające
    jak choćby lista obecności, lista płac, coś co potwierdza, że otrzymałeś
    wynagrodzenie. W razie problemów będą to przesłanki umożliwiające sądowi
    ustalenie faktycznego istnienia stosunku pracy.
    Jednak zupełnie nie rozumiem dziecinnego półtoramiesięcznego zwlekania z
    rozwiązaniem problemu.

    Jotte