PracaGrupypl.praca.dyskusje › Boze, wlasnie zostalam bezrobotna :(

  • 11. Data: 2004-05-14 16:20:09
    Temat: Re: Boze, wlasnie zostalam bezrobotna :(
    Od: "Adam" <a...@t...pl>

    > Jestem po rozmowie z moim jeszcze-szefem..... koniec......

    Mam ciekawą ofertę pracy - napisz do mnie po bezpłatne szczegółowe informacje
    mój e-mail a...@t...pl w temacie wpisz "praca".

  • 12. Data: 2004-05-14 16:31:36
    Od: "Artek" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik "Adam" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Mam ciekawą ofertę pracy - napisz do mnie po bezpłatne szczegółowe
    informacje
    > mój e-mail a...@t...pl w temacie wpisz "praca".

    Oczywiście podpiszesz umowę o pracę?

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 13. Data: 2004-05-14 19:21:31
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Adam" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Mam ciekawą ofertę pracy - napisz do mnie po bezpłatne szczegółowe
    informacje
    > mój e-mail a...@t...pl w temacie wpisz "praca".

    Bezrobotna bez stazu w bezrobociu to i sepy sie zlatuja.....

    ---

  • 14. Data: 2004-05-17 15:29:12
    Temat: Re: Odp: Boze, wlasnie zostalam bezrobotna :(
    Od: asmodeush <a...@p...onet.pl>

    Gaja wrote:
    > Użytkownik asmodeush <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:c801cq$pko$...@n...onet.pl...

    > Odwazna decyzja :) Szczegolnie teraz, kiedy wszystko w naszym uroczym kraju
    > wydaje sie stac na glowie, a w zwiazku z tym i perspektywa naszej
    > przyszlosci nie napawa optymizmem. U mnie emocje zwiazane z pelnieniem nowej
    > roli spolecznej juz troche opadly i doszlam do wniosku, ze miesiac lub dwa
    > "wakacji" nie zaszkodzi, zwlaszcza, ze sesja tuz tuz.... A dopiero potem
    > szukanie pracy.

    Odważna, albo głupia.
    Poza pracą mam jeszcze działalność gospodarczą. Poświęcam na nią
    niewielką ilość czasu, a mimo wszystko ze stałej części przychodu będę
    (mam nadzieję) mógł opłacić zus i pokryć koszty (telefon, transport
    etc). Każdy dodatkowy dochód będzie już moim zarobkiem.
    Pracy etatowej mam już dość. Zmieniło się tu trochę, praca już nie
    sprawia mi przyjemności. Ponadto uświadomiłem sobie że uważam się za
    lenia, a od parunastu miesięcy pracuję 8 h dziennie + soboty + często
    popołudnia. Chyba nie jestem zaprojektowany do takiej pracy.
    Więc chcę wakacji. Z jednej strony liczę się z drastycznym spadkiem
    poziomu życia (pod względem materialnym). Z drugiej strony zastanawiam
    się ile byłbym w stanie tak naprawdę zrobić poświęcając normalną ilość
    czasu na firmę, skoro pracując 3 dni w miesiącu jestem w stanie ją
    utrzymać.
    No a poza tym, później mogę nie mieć okazji do podejmowania głupich
    decyzji :) Nie robię się coraz młodszy, jaśli mam zrobić coś głupiego,
    to zrobię to dopóki nie mam rodziny :) Brak decyzji teraz oznacza że
    prawdopodobnie już zostanie tak jak jest. Ucieczka stąd to ryzyko, ale w
    końcu coś się zmieni.
    Co do braku perspektyw - jak do tej pory wszyscy pracodawcy których
    sprawdzałem byli zainteresowani (czytaj: zdecydowni mnie przejąć).
    Niestety nie dawali wiele więcej niż mam teraz, a "niewiele"
    niewystarczało żeby przełamać mój strach przed zmianami.
    No i teraz zamiast zmieniać to rezygnuję :) Kropla przepełniająca czarę:
    szef wydał sprzeczne polecenia, po czym udzielił upomnienia za
    nienależyte wywiązanie się z obowiązków, po czym sam został publicznie
    upomniany za marnowanie mojego czasu, przez "wyższego" szefa. Więc
    obraził się smiertelnie (na mnie oczywiście). Dla wyjaśnienia: "wyższe"
    szefostwo informację o bzdurnych moich zajęciach otrzymało od osoby
    spoza wydziału.

    > Tobie rowniez zycze owocnych poszukiwan :)

    I nawzajem,

    Ps. Wybaczcie tak dużo tekstu, piszę żeby samego siebie utwierdzić w
    przekonaniu :)

    --
    Krzysztof