PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bo Polaka trzeba szanowac !

  • 111. Data: 2006-09-17 16:59:06
    Temat: Re: Bo Polaka trzeba szanowac !
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sun, 17 Sep 2006 16:13:15 +0200, użyszkodnik Jaroslaw Berezowski
    <j...@p...onet.pl> napisał:

    > Jak patrze na politykow to wcale tego za nadmiarowosc nie uwazam. Jestes
    > pewny ze nie siegna Ci do tych srodkow, chociazby przez podwyzszenie
    > belkowego, podatku od czynnosci cywilno-prawnych itp?

    emerytura z nieruchomości to ich wynajm a nie sprzedaż a ta z dnia na
    dzien nie przestanie byc opłacalna dla ich wlascicieli

    --
    futszaK
    601061867

  • 112. Data: 2006-09-17 17:03:50
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sat, 16 Sep 2006 20:30:51 +0000 (UTC), użyszkodnik Wojciech Bańcer

    > I które potem będzie zaraz musiał sprzedać, bo go nie będzie w stanie
    > utrzymać? No zarąbisty wręcz interes. :)

    eeeej już bez jaj, jak sie jest wlascicielem to utrzymanie mieszkanie
    nie kosztuje takich strasznych pieniędzy

  • 113. Data: 2006-09-17 17:36:41
    Od: Jaroslaw Berezowski <j...@p...onet.pl>

    futszaK napisał(a):
    > emerytura z nieruchomości to ich wynajm a nie sprzedaż a ta z dnia na
    > dzien nie przestanie byc opłacalna dla ich wlascicieli
    Wynajem... z dnia na dzien...
    Mowimy o tym co bedzie za jakies 20 lat - jak wyborcy przycisna, to nie
    mozesz byc pewien, ze ten wynajem nie zostanie drastycznie uregulowany
    przez kolejna wersje ustawy o prawach lokatorow. Jezeli idzie o
    socjalinwencje (p)oslow, jestem optymista ;) Zwlaszcza, ze wtedy emeryci
    i inni z uprawneniami do szerokich swiadczen socjalnych beda w
    wiekszosci, w tym wiekszosci elektoratu.

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski

  • 114. Data: 2006-09-17 19:16:23
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Sat, 16 Sep 2006 10:06:24 +0200, futszaK <f...@p...pl>
    w <c...@4...com> napisał:

    > dlatego póki co w polsze pewniejsza i efektywniejszą lokatą kapitału
    > dla zapewnienia sobie późniejszej emerytury są na przykład
    > nieruchomości

    Jeżeli wszystko pójdzie tak jak do tej pory, to powyższe zdanie powinno
    się kończyć: do czasu wprowadzenia podatku katastralnego.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 115. Data: 2006-09-18 05:34:23
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sun, 17 Sep 2006 19:16:23 +0000 (UTC), użyszkodnik Jakub Lisowski
    <j...@S...kofeina.net> napisał:

    > Jeżeli wszystko pójdzie tak jak do tej pory, to powyższe zdanie powinno
    > się kończyć: do czasu wprowadzenia podatku katastralnego.

    hm, ceny najmu nieruchomosci pójdą do góry, ceny samych nieruchomości
    spadną, ceny w sklepach pójdą do góry podobnie jak złoto

  • 116. Data: 2006-09-18 06:29:23
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    Sławomir Szyszło wrote:
    > Dnia Fri, 15 Sep 2006 09:12:48 +0200, Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>
    > wklepał(-a):

    > Nikogo nie będzie ubezpieczać. Propozycja dotyczyła, aby zakłady ubezpieczeń
    > wyliczały wysokość miesięcznego świadczenia i zajmowały się jego wypłacaniem.

    A teraz do nauki wroc! To sie nazywa ubezpieczenie. Bo nie ma nic na
    temat, ze dostaniesz te pieniadze przez 10 lat, a pozniej radz sobie
    sam. To jest wlasnie ubezpieczenie od dlugosci zycia.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 117. Data: 2006-09-18 08:34:36
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Mon, 18 Sep 2006 07:34:23 +0200, futszaK <f...@p...pl>
    w <l...@4...com> napisał:

    > hm, ceny najmu nieruchomosci pójdą do góry, ceny samych nieruchomości
    > spadną, ceny w sklepach pójdą do góry podobnie jak złoto

    A właściciel nieruchomości będzie musiał płacić od niej podatek będący %
    od jej wartości rynkowej.
    Ja dziękuję za takąinwestycję, gdy nagle podatek za inwestycję wyniesie
    więcej, niż mam gotówki.
    A w takiej sytuacji ewentualnym amatorom nieruchomości będzie się
    bardziej opłacało poczekać na licytację komorniczą owej nieruchomości
    niz kupić ją ode mnie.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 118. Data: 2006-09-18 09:59:07
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sun, 17 Sep 2006 19:36:41 +0200, użyszkodnik Jaroslaw Berezowski
    <j...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    > i inni z uprawneniami do szerokich swiadczen socjalnych beda w
    > wiekszosci, w tym wiekszosci elektoratu.

    ...tyle że politycy czy ogólnie elita rządząca (bez względu na opcje
    polityczną) sa prywatnie właścicielami nieruchomości i nie sądze żeby
    podcinali gałąź na której siedzą, tymbardziej że dzisiaj są u władzy a
    jutro będzie tam opozycja a żyć z czegoś trzeba :P

  • 119. Data: 2006-09-18 10:11:33
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Mon, 18 Sep 2006 08:34:36 +0000 (UTC), użyszkodnik Jakub Lisowski
    <j...@S...kofeina.net> napisał:

    > A właściciel nieruchomości będzie musiał płacić od niej podatek będący %
    > od jej wartości rynkowej.

    no to co ???
    wszystko zależy jaki to będzie procent

    > Ja dziękuję za takąinwestycję, gdy nagle podatek za inwestycję wyniesie
    > więcej, niż mam gotówki.

    najwyżej skończy się kupowanie nieruchomości dla kupowania
    nieruchomości i straszące puste budynki z wieeeelkim napisem SPRZEDAM,
    bo nie sądze aby w/w podatek przeszkadzał jakoś szczególnie tym
    których nieruchomości zarabiają na siebie

  • 120. Data: 2006-09-18 10:53:51
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Mon, 18 Sep 2006 12:11:33 +0200, futszaK <f...@p...pl>
    w <a...@4...com> napisał:

    > no to co ???
    > wszystko zależy jaki to będzie procent

    Jakikolwiek.

> [...]
    > bo nie sądze aby w/w podatek przeszkadzał jakoś szczególnie tym
    > których nieruchomości zarabiają na siebie

    A co z ludźmi, którzy kupili sobie mieszkanie w bloku, mają odrębną
    własność lokalu, wpis do księgi, mieszkają w centrum sporego miasta i
    nagle przychodzi podatek?

    ja czyli jakub
    Revoke.