PracaGrupypl.praca.dyskusjeBo Polaka trzeba szanowac ! › Re: Bo Polaka trzeba szanowac !
    From: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bo Polaka trzeba szanowac !
    Date: Fri, 15 Sep 2006 10:52:04 +0000 (UTC)

    Dnia Thu, 14 Sep 2006 10:25:41 +0200, Michał <s...@p...onet.pl>
    w <eeb3n6$dro$1@news.onet.pl> napisał:

    > No człowieku nie rozśmieszaj ludzi !! Nie masz czasu pokazać pracownikowi
    > jak działa fax, czy faktura ?? I jeszcze liczyłeś że człowiek który coś
    > potrafi przyjdzie za 500-1000 zł ? Z chęcią byś te 500 pewnie dał ? Zamiast
    > o 9 wstań wcześniej. Według KP każdy pracownik przed przystąpienienim do
    > danej pracy powinien mieć "przeszkolenie stanowiskowe".

    Przeszkolenie stanowiskowe w którym odróżnia się fakturę od podania o
    urlop nazywa się na przykład technikum ekonomiczne.

    Jest jakiś poziom, którego można wymagać od kandydata na jakieś stanowisko.

    Bo sytuacja, gdy kadrowam problem z policzeniem wymiaru urlopu dla
    osoby pracującej na 1/2 etatu i mającej zaległy urlop z czasu, gdy
    pracowała na cały (banał, któraśtam klasa SP: 1/2 * 7 * 20 * 8 + zaległy
    normalnie), to jest jednak przegięcie.

    > Oj rozpuściliście się "przedsiębiorcy" ale ro już wam się kończy. Wyszkoleni
    > pracownicy pomalutku z rynku będą znikać za takie psie pieniądze.

    Jeżeli za wyszkolenie uznajemy minimum kultury technicznej, umiejętnośc
    czytania ze zrozumieniem oraz zapamiętania cyklu kilku czynności
    powiązanych związkiem przyczynowo-skutkowym, to ja przepraszam.

    Ale biorąc pod uwagę, że coraz więcej rodaków to funkcjonalni
    analfabeci, to tacy ludzie rzeczywiście zaczną być cenieni wyżej, niż
    minimum ustawowe.

    Tylko spełnienie takich wymagań to nie jest żadne halo, tylko minimum.

    ja czyli jakub
    Revoke.