PracaGrupypl.praca.dyskusjeBłękitna koszula na rozmowie kwalifikacyjnej? › Re: Błękitna koszula na rozmowie kwalifikacyjnej
  • From: z/svc <z/svc@>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Błękitna koszula na rozmowie kwalifikacyjnej
    Date: Sat, 24 Nov 2007 17:18:33 +0100

    On Thu, 22 Nov 2007 23:48:30 -0800 (PST), glos
    <g...@p...onet.pl> wrote:

    >casual to raczej zwykly codzienny stroj. Co dla kogo jest zwyklym to
    >rzecz gustu. Dla jednego bedzie to marynarka, dla drugiego dzinsy i t-
    >shirt.

    Trochę to wszystko mieszacie. Jest 'casual', 'business casual' oraz
    'business proffessional'.

    W mojej firmie np. (dział IT) na codzień obowiązuję 'business casual',
    w piątki, weekendy, dni wolne (jeśli wtedy trzeba pracować) oraz na
    nocnych zmianach obowiązuje 'casual'.

    Definicje:
    'casual' - dżins, t-shirt, obuwie typu 'adidasy'
    'business casual' - spodnie od marynarki, od biedy czarne inne (ale
    raczej nie dżins), koszula, marynarka, przyzwoite buty (nie muszą być
    od gajeru, ale też nie sportowe). Krawat, kamizelka, marynarka nie
    wymagane.
    'business proffessional' - to chyba jasne samo przez się.

    --
    z/svc