PracaGrupypl.praca.dyskusjeBłękitna koszula na rozmowie kwalifikacyjnej? › Re: Błękitna koszula na rozmowie kwalifikacyjnej
  • Data: 2007-11-25 16:36:10
    Temat: Re: Błękitna koszula na rozmowie kwalifikacyjnej
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Patrząc po domowych komputerach moich znajomych (nie piszę o firmach) to
    > na dziesięć maszyn dwóch gra w gry na PC. Wynika z tego, że Vista nie
    > jest tak potrzebna. Pewnie gdzie indziej te proporcje są odwrotne, ale
    > to nie mój problem.

    A nawet jeśli ktoś gra, to niekoniecznie musi grać w najnowsze gry. Ja
    na granie nie mam czasu, ale średnio raz na miesiąc mnie jednak najdzie
    wieczorkiem - i mam kilka gier, a wszystkie wyprodukowane najpóźniej
    chyba w 2001. A nie, jedna w 2004, ale to wyjątek.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com