PracaGrupypl.praca.dyskusjeBłękitna koszula na rozmowie kwalifikacyjnej? › Re: Błękitna koszula na rozmowie kwalifikacyjnej?
    From: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Błękitna koszula na rozmowie kwalifikacyjnej?
    Date: Thu, 22 Nov 2007 11:04:58 +0100

    Generalnie niezły pomysł z tym błękitnym.

    Jeśli nie przesadzisz i ubierzesz się odpowiednio do zajmowanego stanowiska, to
    niebieski kolor jest dobrym wyborem.

    Niebieski jest bardzo pozytywnie odbierany przez ludzi. Dlatego tak często jest
    wybierany do manipulacji. Nie bez powodu dobrze prowadzone partie mają zwykle
    niebieskie logo, politycy często chodzą w niebieskich koszulach. Podczas wieców
    wyborczych niebieskość i granat aż razi i kłuje w oczy. Zauważ też w reklamach.
    Szczególnie tych z małymi dziećmi - dzieci zwykle są prezentowane na
    jasno-niebieskim tle, co ponoć ma wpływać na pozytywne kojarzenie reklamowanego
    produktu przez matki.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"