PracaGrupypl.praca.dyskusjeBłędy w aplikacjach. › Re: Błędy w aplikacjach.
  • Data: 2008-01-16 19:49:40
    Temat: Re: Błędy w aplikacjach.
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ale ktore? z Worda 97, 2000 czy 2007? Bo one nie sa ze soba w pelni zgodne.
    > .doc nie jest zadnym standartem. nalezy stosowac rtf, pdf lub opendocument.

    Worda 2003, czyli najnowsza odsłona formatów z serii OLE2. Są
    kompatybilne od wersji 97 do 2003, z drobnymi odchyłkami tu i ówdzie.

    Np. wczoraj eksportowałem coś z OpenOffice do RTF (tak, mam też
    OpenOffice w pracy!) i się porozjeżdżały akapity. To o kant dupy z takim
    formatem, który nie umożliwia poformatowania dokumentu tak, jak mi się
    podoba. PDF z kolei jest nieedytowalny, co plasuje go w całkiem innej
    dziedzinie zastosowań.

    Natomiast jeśli chodzi o ODF, to widziałem kilka prób wysłania komuś
    przez innego komuś czegoś w tym formacie (jakichś cenników konkretnie),
    po czym dokładnie każdy z tych przypadków kończył się prośbą, aby
    podesłać to w wersji, którą wszyscy są w stanie otworzyć (=wszyscy w
    biznesie mają MsOffice i tyle, niezależnie od jakiegoś ISO). Tyle
    właśnie mogę powiedzieć na temat ODF.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com