PracaGrupypl.praca.dyskusje › Błąd w rozwiązaniu umowy o pracę.

  • 1. Data: 2006-11-02 09:16:55
    Temat: Błąd w rozwiązaniu umowy o pracę.
    Od: "Gosia" <w...@p...onet.pl>

    Pracowałam w firmie od 25.09.2000 r, na podpisanym porozumieniu stron o
    rozwiazaniu umowy o prace jest napisane ze rozwiazaniu ulega umowa zawarta w
    dniu 25.06.2001 , brakuje jednego roku.Czy taki błąd nie ma skutków prawnych
    unieważniajacych błednie wypisane porozumienie stron.
    Gosia.

  • 2. Data: 2006-11-02 10:00:25
    Temat: Re: Błąd w rozwiązaniu umowy o pracę.
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Gosia" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    prawnych
    > unieważniajacych błednie wypisane porozumienie stron.

    Prawdopodobnie od 25.09.2000 r. miałaś kilka umów o pracę na czas
    określony i aktualna została zawarta 25.06.2001 r.

    wa

  • 3. Data: 2006-11-02 10:04:54
    Od: "Łukasz N" <l...@s...net>

> [...]
    > w dniu 25.06.2001 , brakuje jednego roku.Czy taki błąd nie ma skutków
    > prawnych unieważniajacych błednie wypisane porozumienie stron.

    Ewentualnie mozesz zwrocic sie do pracodawcy - a potem do sadu - z wnioskiem
    o sprostowanie swiadectwa pracy - jesli Twoim zdaniem blednie wskazano tam
    okres zatrudnienia.
    Pamietaj tylko, zeby nie przegapic terminow do ubiegania sie sprostowanie
    -----------
    Zapraszam na Forum Prawników - www.advokat.com.pl

  • 4. Data: 2006-11-02 10:07:57
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Thu, 2 Nov 2006 10:16:55 +0100, Gosia <w...@p...onet.pl>
    w <53f8b$4549b780$57ce19a2$958@news.chello.pl> napisał:

> [...]
    > dniu 25.06.2001 , brakuje jednego roku.Czy taki błąd nie ma skutków prawnych
    > unieważniajacych błednie wypisane porozumienie stron.

    A nie było tak, że najpierw 3 miesiące okresu próbnego (jeżeli takowy był),
    potem 6 miesięcy czasu określonego?

    > Gosia.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 5. Data: 2006-11-04 06:24:05
    Od: "grom@x" <gromax@_usun_to_.interia.pl>

> [...]
    > w dniu 25.06.2001 , brakuje jednego roku.Czy taki błąd nie ma skutków
    > prawnych unieważniajacych błednie wypisane porozumienie stron.

    rozwiązanie umowy to pikuś, duzo waznijejsze jest świadectwo pracy. Tam
    przede wszystkim musisz znaleźć prawidłowy czas swojej pracy (np do
    wyliczania urlopu, zasiłków, emerytury itd)

    a wypowiedzenie... to w przypadku konsekwencji innych niz rozwiązanie
    obowiązującej umowy to nic więcej

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*