PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w ArchiTec (Katowice)

  • 1. Data: 2006-11-02 06:15:14
    Temat: Praca w ArchiTec (Katowice)
    Od: "Marcin" <b...@p...onet.pl>

    Hej!

    Czy znacie jakieś opinie nt. pracy w ArchiTec albo ArchiDoc?

    Pozdrawiam
    blmarc

  • 2. Data: 2006-11-02 19:52:49
    Temat: Re: Praca w ArchiTec (Katowice)
    Od: "Magda" <m...@s...net.pl>

    Architec?
    Czy to nie ta firma z ktorej ostatnio uciekło 50% z 10 osobowej załogi?

    Pozdro.
    M.

  • 3. Data: 2006-11-06 13:16:57
    Od: "Marcin" <b...@p...onet.pl>

    Czyżby uciekający mieli już dosyć osoby pana WZ?

  • 4. Data: 2006-11-07 21:30:32
    Od: "Jacek" <w...@p...onet.pl>

    > Czyżby uciekający mieli już dosyć osoby pana WZ?

    Czy naprawdę była taka przyczyna ? A może jest ktoś kto pracuje w tej firmie lub
    pracował i może napisać kilka zdań o tym jakie tam są warunki pracy, jaka
    atmosfera itp.
    Jeśli ktoś się orientuje, to proszę o odpowiedź, bo właśnie zostałem przez nich
    zaproszony na rozmowę w sprawie pracy, a niewiele wiem o tej firmie.
    Z góry dziękuję.
    Jacek.