PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bezrobotny się żali...

  • 11. Data: 2006-03-13 16:52:10
    Temat: Re: Bezrobotny się żali...
    Od: "Wujek Dobra Rada z Kraju Rad" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    > a wytluamcz mi po co nam murarz czy tynkarz po zawodowce?
    po to zeby mial 3 lata doswiadczenia,
    a gdyby mowil po angielsku, latwiej by mu było,
    i nie musielibysmy doplacac

  • 12. Data: 2006-03-13 19:01:36
    Od: "sarra" <b...@s...pl>

    > Mimo to Piekarski nie poddawał się. Znajomy zaproponował mu, że mógłby
    > wyjechać do Irlandii na budowę. Wystarczyło zrobić kurs na murarza. Takie
    > bezpłatne szkolenia oferuje zabrzański Urząd Pracy. Dostał odpowiedź
    > pozytywną, ale na kurs... spawacza.

    Na początku mojej kariery zawodowej, tuż po liceum a jeszcze przed studiami,
    2 miesiące spędziłem na budowie.
    "Kurs na murarza" trwał pół godziny a po 3 dniach pracy byłem już wybitnym
    fachowcem.
    Chcieć to móc!!!

  • 13. Data: 2006-03-13 19:38:24
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dv4fie$lio$1@inews.gazeta.pl sarra <b...@s...pl> pisze:

    > Chcieć to móc!!!
    Właśnie! A ponieważ w wyniku emigracji zaczyna nam brakować lekarzy wielu
    specjalności postanowiłem zainwestować w swoją przyszłość i zapisałem się na
    kurs chirurgii naczyniowej. Dziś były pierwsze zajęcia - bite 2 godziny,
    ciężko. Aby dotrwać do piątku - egzamin, dyplom do rączki i na poszukiwanie
    pracy. ;)
    Chcieć - to móc!!

    BPNSP

    Jotte

  • 14. Data: 2006-03-13 22:53:27
    Od: Józek <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > kurs chirurgii naczyniowej. Dziś były pierwsze zajęcia - bite 2 godziny,
    > ciężko. Aby dotrwać do piątku - egzamin, dyplom do rączki i na

    :))))))))) nie masz racji :))))
    No i nie wziąłeś pod uwagę że tamci też byli po kursie:))))
    Są ludzie, osobnicy wybitnie uzdolnieni którzy wszystko
    potrafią nawet bez kursów.
    Ale są tez profesorowie którzy pieprzą takie bzdur że
    głowa boli, można sie tylko za nich wstydzić.
    A najgorsze jest to że oni maja największy posłuch,
    widać ich wszędzie, we wszystkich mediach.

    Pozdrawiam
    Józek

  • 15. Data: 2006-03-13 23:23:01
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dv4t56$3pl$1@news.onet.pl Józek <s...@p...onet.pl>
    pisze:

    > Są ludzie, osobnicy wybitnie uzdolnieni którzy wszystko
    > potrafią nawet bez kursów.
    Aaaa, tzw. prawdziwki... ;)
    Nie ma jak lekarz - naturszczyk. Albo pilot. Albo fizyk jądrowy.
    A w ogóle to nie przesadzajmy z tymi szkołami, studiami, kursami,
    egzaminami. Nie twórzmy sztucznych barier, pozornych kryteriów kompetencji.
    Odejdźmy wreszcie od kultu formalnego wykształcenia. Wszak sprzyja on
    korupcji, kumoterstwu i fałszerstwom. Niechaj każdy robi co lubi i do czego
    czuje się powołany; sztywny dogmatyzm nigdy i w żadnej dziedzinie nie
    powinien być hamulcem dla radosnej, swobodnej działalności wyrastającej z
    prawdziwej pasji.
    Nie dajmy zamydlić sobie oczu pseudoautorytetom i innym defetystom,
    zmanipulowanym opiniom o ryzyku strat, możliwych ofiarach itp.
    No - to do roboty. ;)

    > Ale są tez profesorowie którzy pieprzą takie bzdur że
    > głowa boli, można sie tylko za nich wstydzić.
    > A najgorsze jest to że oni maja największy posłuch,
    > widać ich wszędzie, we wszystkich mediach.
    Ba, homo kretinus jest niczym królik w Australii.

    Jotte