PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobotny - od kiedy ubezpieczenie? › Re: Bezrobotny - od kiedy ubezpieczenie?
    From: Immona <c...@n...gmailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bezrobotny - od kiedy ubezpieczenie?
    Date: Sat, 30 Jun 2007 03:15:58 +1200

    darnok wrote:

    > t = nieskonczonosc.
    > Mozesz "t" skrocic podejmujac na rok prace na umowie o prace.
    > Dotad nie pracowales tylko wykonywales "dzielo".

    Ze co?

    Z publicznej sluzby zdrowia mozna korzystac od momentu bycia
    zarejestrowanym jako bezrobotny. W praktyce od momentu wbicia pieczatki
    do legitymacji ubezpieczeniowej.

    Do zarejestrowania sie jako bezrobotny nie jest potrzebne uprzednie
    pracowanie na umowe o prace. Liczy sie ono tylko przy przyznawaniu
    zasilku, ale dostep do puczlicznej opieki zdrowotnej nie jest zalezny od
    tego, czy jest sie na zasilku.

    Tyle, ze nie mozna zarejestrowac sie jako bezrobotn bedac w trakcie
    umowy o dzielo, wiec watkoczynca musialby zakonczyc swoje umowy o dzielo.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533