PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bezrobotny...................

  • 1. Data: 2004-03-16 20:46:15
    Temat: Bezrobotny...................
    Od: "xrosta" <x...@i...pl>

    Proszę, odpiszcie bo nie mogę tego znaleźć,czy będąc na zasiłku mogę
    "dorobić" do zasiłku? A jeżeli mogę to jaka umowa, wiem że do
    przedemerytalnego można, ale czy "zwyczajny" bezrobotny też może.
    I jeżeli mozna to proszę o podanie przepisu prawnego.

    dziękuję b. pol_cia

  • 2. Data: 2004-03-16 21:05:29
    Temat: Re: Bezrobotny...................
    Od: "Joanna" <a...@i...pl>

    Użytkownik "xrosta" <x...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przedemerytalnego można, ale czy "zwyczajny" bezrobotny też może.
    > I jeżeli mozna to proszę o podanie przepisu prawnego.

    Jesli bezrobotny podejmie jakakolwiek prace, to w ciagu 5 dni musi zglosic
    do urzedu pracy i wtedy traci status osoby bezrobotnej, a tym samym
    zasilek...(tak mowi ustawa o zatrudnianiu i przeciwdzialaniu bezrobociu)

    pozdrawiam,
    Joanna

  • 3. Data: 2004-03-17 08:24:02
    Od: "Katalizator" <d...@p...pl>

    Użytkownik "Joanna" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > do urzedu pracy i wtedy traci status osoby bezrobotnej, a tym samym
    > zasilek...(tak mowi ustawa o zatrudnianiu i przeciwdzialaniu bezrobociu)
    ...a po straceniu tej lub skonczeniu tejze pracy zglaszasz to w UP i
    przywracaja ci twoje uprawnienia bezrobotnego na starych zasadach.

  • 4. Data: 2004-03-17 09:09:10
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Tue, 16 Mar 2004 21:46:15 +0100, na pl.praca.dyskusje, xrosta napisał(a):

> [...]
    > przedemerytalnego można, ale czy "zwyczajny" bezrobotny też może.
    > I jeżeli mozna to proszę o podanie przepisu prawnego.

    tak- bo to nie jest utrata tylko zawieszenie prawa do zasilku
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)