PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobotna młodzież › Re: Bezrobotna młodzież
    From: "cloud" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bezrobotna młodzież
    Date: Wed, 23 Jan 2002 09:04:44 +0100

    > Garstka?
    > ~ 10 mln emerytów i rencistów x 12 miesięcy x ~900 zł = 108 000 mln czyli
    108
    > mld zł. Tyle trzeba mieć pieniędzy, żeby wypłacić emerytury i renty.
    Oczywiście
    > nie wszystko to idzie bezpośrednio z budżetu, ale coroczne waloryzacje
    > pochłaniają przynajmniej kilka mld zł. A to wcale nie jest mało.
    sorry to raczej moj blad, powinienem napisac ze emeryci nie sa a powinni
    stanowic garstke w wydatkach budzetu. Przynajmniej docelowo, bo wiadomo ze
    ciezko wymagac tego od aktualnych emerytow. Ich pieniadze po prostu zostaly
    przejedzone, niestety bezsensownie.
    Nie wiem czy Twoje obliczenia sa bledne, moze troche zawyzyles to ile nas
    emeryci kosztuja (chyba nie az tyle) oraz zapomniales o czyms takim jak ZUS.
    Budzet doklada do ZUSu a nie daje 100% gotowki na jego dzialalnosc. W koncu
    place podatki i do tego ZUS (co ciekawe ZUS jest wyzszy i to znacznie) Gdyby
    emeryci kosztowali budzet 108 mld, to to panstwo przestaloby juz
    funkcjonowac....

    Pzdr