PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobotna młodzież › Re: Bezrobotna młodzież
    From: "Pawelek" <p...@m...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bezrobotna młodzież
    Date: Tue, 22 Jan 2002 16:52:49 +0100
    Sender: c...@p...onet.pl@195.27.162.68

    Witam

    "cloud" <t...@p...onet.pl> wrote in message
    news:a2js7j$3gk$1@news.tpi.pl...

    > ja pokolenie aktualnych emerytow uwazam za "stracone" Socjalizm nie dal im
    > szansy zarobienia na swoja uczciwa emeryture. Tylko ze nie wyciagamy z tej
    > lekcji zadnych wnioskow i dalej chcemy socjalizmu.

    To sa jednak nadal zywi ludzie, z pragnieniami, wierzeniami. Wokol nas. W
    przeciwienstwie
    do ciebie dostrzegam w nich wartosciowych ludzi.

    Co to znaczy, _uczciwie_ nie zasluguja na spokojne zycie? Jak w kazdym
    systemie
    zdarzaja sie wynaturzenia. Moze czesc nie, lecz wiekszosc z nich to jednak
    UCZCIWI ludzie. I nie zamiataj prosze wszystkiego na jedna kupke

> [...]
    > politykow nie daje najmniejszych szans na to, ze nasza sytuacja sie
    poprawi.
    > Zyjemy na kredyt, koszt obslugi dlugu wewnetrznego to 15% budzetu (co roku
    > wzrasta) od 2003 zaczniemy splacac nasz dlug zagraniczny. Inwestorzy
    omijaja
    > nas coraz bardziej szerokim lukiem (inwestycje zagraniczne co roku
    > poprawialy sytuacje naszego budzetu w dosc wyrazny sposob - ale nastapil
    ich
    > wyrazny spadek), i mozna tak wymieniac. Ale my ciagle uwazamy ze panstwo

    A czy ja to neguje??? Staram sie jedynie wykazac, ze pieniadze to nie
    wszystko.

    > rencista...

    > Panie Pawelku, ile ma Pan lat?? Skad te pytajniki??

    Bo nie rozumiem o czym Pan mowi. Czy nie jest to kolejne generalizowanie
    "problemu".
    A co do wieku. Nie powinien on miec wiekszego znaczenia w przypadku
    dyskusji. A co gdybym byl kobieta ;-))). Nie jest to wiec karta przetargowa.
    Moge jednak powiedziec, iz _dalekooo_ mi do emerytury.
    BTW. orientacyjnie okreslilem swoj wiek w tym watku.

    > nierozwazne czyny? - nierozwaznym jest to ze uwazam ze nie nalezy wydawac
    > wiecej niz sie zarabia? Ze uwazam iz najpierw nalezy zatroszczyc sie o
    > rozwoj kraju, dac mu chociaz mala szanse. Jesli nie ma pieniedzy na
    podwyzki
    > dla emerytow i rencistow to co Pan proponuje - zapozyczyc sie jeszcze
    > bardziej?

    A czy ja mowie, ze polityka rozwoju obecnego rzadu jest wlasciwa????
    I znowy, jesli tak powiedzialem, prosze wskazac mi ten ustep mojej
    wypowiedzi.
    Jakakolwiek by jednak ta polityka nie byla zawsze staram sie wskazac
    aby naprawa panstwa nie odbywala sie kosztem tych, ktorzy nie maja srodkow
    na godne zycie. Przeciez oni rowniez placili skladki na innych ludzi.

    > Pzdr

    Pozdrawiam
    Pawelek