PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobocie w polsce - wielka fikcja... › Re: Bezrobocie w polsce - wielka fikcja...
    From: "Koziorozec" <k...@T...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bezrobocie w polsce - wielka fikcja...
    Date: Sat, 24 Sep 2005 21:32:35 +0200
    <dgp751$s2d$1@inews.gazeta.pl> <dgq4v9$8km$1@news.dialog.net.pl>
    <op.sxf3h9qcfrn0ri@donkichot> <dgr9qn$32j$1@news.dialog.net.pl>
    <dgrcot$m6o$1@nemesis.news.tpi.pl> <dgre79$743$1@news.dialog.net.pl>
    <dgrfgf$pld$1@atlantis.news.tpi.pl> <dgrfsj$8lc$1@news.dialog.net.pl>
    <dgrgoj$1jd$1@atlantis.news.tpi.pl> <dgs5ha$rr7$2@news.dialog.net.pl>
    <dgto65$o5j$1@nemesis.news.tpi.pl> <dgts9g$58g$1@news.dialog.net.pl>
    <dgtu6p$5o2$1@atlantis.news.tpi.pl> <dgu2rj$a9p$1@news.dialog.net.pl>
    <dgu5q1$7rh$1@nemesis.news.tpi.pl> <dgv99c$8sl$1@inews.gazeta.pl>
    <dgv9sp$b51$1@inews.gazeta.pl> <dgver2$mli$1@inews.gazeta.pl>
    <dh07uq$7rb$1@nemesis.news.tpi.pl> <dh1jpa$4aq$1@inews.gazeta.pl>
    <dh1ra4$ld8$1@atlantis.news.tpi.pl> <dh2089$rth$1@inews.gazeta.pl>
    <dh38iv$ad0$1@atlantis.news.tpi.pl>

    Użytkownik "Immona" napisał w wiadomości

    > To akurat nie propaganda, tylko statystyki.

    A widziałaś wykonanie 250% normy???
    Są wielkie kłamstwa, małe kłamstwa i są statystyki...

    > Pensja dozorcy jest finansowana z placonego przeze mnie
    > i innych czynszu. Jakbym ja i wszyscy inni sasiedzi, tak samo
    > wywalajacy te ulotki na ziemie robili to sami, dozorca nie bylby
    > potrzebny i nie byloby jednego miejsca pracy.
    > A tak my zyskujemy wygode, a on ma uczciwa prace.
    > I jest przez mieszkancow szanowany za to, ze ja wykonuje.

    Gówno prawda!
    Czy u Was dozorca jest zatrudniony tylko do sprzątania ulotek???
    Do sprzątania petów, które lokatorzy rzucają na ziemię???
    Taki dozorca ma dostateczną ilość pracy przy zamiataniu,
    porządkowaniu terenu wokół budynku.
    Nie tłumacz, że dzięki Twojemu brakowi kultury i dobrego
    wychowania on ma pracę!

    Wiesz, znam gościa który rzuca pety pod nogi i potrafi tak w ciągu
    dnia zaśmiecić klatkę kilkunastoma. Dla mnie to po prostu SLAMS.
    Tak samo jak ci, którzy wyrzucają ulotki pod skrzynkę listową
    i jeszcze twierdzą, że dzięki temu dają innym zarobić.

    Hmm. Znam takie osoby, które ledwo co wyszły z małej wiochy
    albo z małej miejscowości, wyjechały do większego miasta,
    tam udało im się coś osiągnąć (studia, dobra praca) i teraz stały
    się strasznie 'pańskie'.
    Ale słoma z butów wychodzi i tak...

    [EOT]

    --