PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobocia nie ma ? › Re: Bezrobocia nie ma ?
    From: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bezrobocia nie ma ?
    Date: Thu, 29 Sep 2005 15:48:56 +0100

    On Thu, 29 Sep 2005 15:56:20 +0200, "Immona" wrote:

    >Juz sie macko42 tlumaczylam. To jest kwota z warunkow niemieckich, w pln, z
    >zapewnionym darmowym mieszkaniem w niezlych warunkach, oplaconymi dojazdami
    >na miejsce pracy i czesciowym wyzywieniem.

    Coś mi tu nie gra :>
    Cały czas piszesz o specjalistach tzn. stoczniowcach, spawaczach,
    ewentualnie jakiś elektrykach przemysłu ciężkiego z uprawnieniami, czy
    zwykłych robotnikach budowlanych?
    Oprócz tego co te niezłe warunki oznaczają? Bo sądziłem, że chodzi o
    opłacone mieszkanie/dom, gdzie mieszkają ze swoimi rodzinami (czyli
    Ł600-1000/msc w średnim mieście w Anglii, co jest niezłym bonusem; w
    Niemczech ceny wynajmu są chyba podobne (EUR)), ale te wyżywienie jakoś
    mi do tego nie pasuje... .
    Poza tym kwota 6-7 tys. zł (~ Ł1.200, EUR1700) netto za granicą dla
    fachowca, gdy się ma na utrzymaniu rodzinę nie jest jakąś
    astronomiczną kwotą. Z tego co się orientuję, to tyle zarabia
    początkujący elektryk (z uprawnieniami) na budowie*. Stąd te pytania.

    --
    pozdrawiam
    Bremse

    * doszły mnie nawet plotki że w McDonald's na lotniskach płacą około
    Ł10/h brutto zwykłemu padlinosmażercy