PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobocia nie ma ? › Re: Bezrobocia nie ma ?
    From: "macko42" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bezrobocia nie ma ?
    Date: Thu, 29 Sep 2005 12:01:44 +0000 (UTC)

    Immona <c...@n...googlemailu> napisał(a):

    > Nie. W tym przypadku polscy pracodawcy nie wytrzymuja konkurencji z
    > zachodnimi. Wiekszosc polskich monterow i spawaczy - wliczajac w to osoby,
    > ktore byly chetne przejsc szkolenie - pracuje za granica [...]
    Zachod jest nimi zachwycony, bo jak
    > zaczynaja zarabiac te 6 czy 7 tys. miesiecznie na reke, to wiele polskich
    > wad narodowych cudownie znika.

    powaznie jest tak jak piszesz? Naprawde wiekszosc pracuje za granica?
    czy masz na to jakies dane?
    Jest faktycznie tak jest, to jestem pelen podziwu dla mobilnosci naszego
    narodu. (a moze chodzi o brak znajomosc realiow zycia za granica?)

    czy "za granica" oznacza Anglie?