PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezcelowość PIP....? › Re: Bezcelowość PIP....?
    From: "xet" <x...@i...pl.USUNTO>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bezcelowość PIP....?
    Date: Sat, 27 Nov 2004 21:09:47 +0100

    > Czy utrzymywanie instytucji PIP ma jakis sens?

    teraz to nic nie ma sensu. znam przypadki lamania KP w duzych firmach i jest
    to normalne, kierownictwo czuje sie bezkarnie...dlaczego?? bo ludzie boja
    sie stracic prace! jezeli wyszloby ze ktos "zakapowal" do PIP to juz ma po
    pracy( w tej i w innych instytucjach)!!
    osobiscie doswiadczylem lamania KP! wystarczylo ze raz sie "postawilem", co
    oczywiscie nic nie zmienilo w postepowaniu szefostwa! "jedynie" nie
    przedluzono mi umowy, efekt: jestem (chwilowo) bezrobotny. najbardziej
    rozbawila mnie sytuacja jak Pan Prezes oprowadzal pana z PIP po firmie:)
    wczesniej kazal nam sie ladnie usmiechac! prawie jak w czasach komuny kiedy
    1 sekretarz przyjezdzal do miasta-to malowano trawe na zielono<hahaha>
    teraz "modne" hasla: mobbing, molestowanie i przesladowanie w pracy istnieja
    tylko na papierze! wszystkie sprawy w Sadzie Pracy sa automatycznie
    umarzane! dziwne.....