PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezcelowość PIP....? › Re: Bezcelowość PIP....? - troche [OT]
  • Data: 2004-11-30 07:42:37
    Temat: Re: Bezcelowość PIP....? - troche [OT]
    Od: mj <m...@l...localdomain> szukaj wiadomości tego autora

    Jerzy Borowski wrote:
    > A Szanowna Pani była oczywiście świadkiem tego zdarzenia ?

    To moze z troche innej beczki, bowiem chodzi o Sanepid czy inny urzad
    kontroli tego typu. Gdy pracowalem w Hicie w Szczecinie, rozmawialem z
    kierownikiem pasazu, na ktorym sprzedaje sie m.in. kanapki. Opowiedzial
    mi, ze zadnej kontroli sie nie boi, bo jak Sanepid (lub inny) ma
    przyjsc, to kilka dni wczesniej go o tej wizycie uprzedzaja.
    A tymczasem kanapki byly sprzedawane z przeterminowanym o miesiac sosem
    majonezowym. Co oznacza, ze nalezalo pracowac w tym Hicie, zeby jesc
    swieze rzeczy. Boje sie pomyslec, co sie dzialo z konsumentami,
    szczegolnie gdy taka kanapke moglo zjesc dziecko...

    Wiec prosze Pana, aby nie obruszal sie, gdyz - jak mi sie zdaje -
    *wszystkie* urzedy kontrolne dzialaja w ten sposob, by, bron Boze, nie
    zaszkodzic kontrolowanemu.

    A wyjatki tylko potwierdzaja regule.

    mj