PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bardzo tanie strony www, już od 60 zł.

  • 21. Data: 2003-05-30 21:20:48
    Temat: Re: Bardzo tanie strony www, już od 60 zł.
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Anonim" <d...@p...onet.pl> writes:

    > mój
    >
    > Może lepiej juz wróć do noszenia ziemniaków,
    > bo komputery to taka trudna rzecz

    o, widze ze koledze zabraklo najwyrazniej jezyka w gebie, skoro
    zabiera sie za ordynarne ataki osobiste.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 22. Data: 2003-05-31 08:08:25
    Od: a...@p...bajo.pl

    > poprzednio sie spieralismy :) dzieki stary, ze uswiadomiles trolla, w
    > przeciwnym wyp. gotow byl obnizyc cene do 10 zl. jezuuu, eh wspolczucia

    Zapeniam Cię, że nie obniżyłbym ceny. I tak jest niska, a to dlatego, że
    wspołpraca z firmą mi nie idzie i próbuje sobie sam cos zdziałać. A niska cena
    to klucz do sukcesu.

    Pozdrawiam.

  • 23. Data: 2003-05-31 08:09:52
    Od: a...@p...bajo.pl

    > Użytkownik "virtual" <f...@h...net> napisał w wiadomości
    > >
    > I dla tego informole gloduja:) Amatorzy biora sie za robote.

    Amatorem nie jestem. Nie wiesz, więc się nie wypowiadaj.

    Pozdrawiam.

  • 24. Data: 2003-06-01 12:42:49
    Od: "grisza" <g...@c...pl>

    Użytkownik <a...@p...bajo.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wspołpraca z firmą mi nie idzie i próbuje sobie sam cos zdziałać. A niska

    Niska cena kluczem do sukcesu ? Jakaś nowa ekonomia ?
    Poważny klient nie stawia ceny na pierwszym miejscu, są zdecydowanie
    ważniejsze rzeczy.

    --
    serdecznie pozdrawiam
    Grzegorz Bałysz // 0600 400 000

  • 25. Data: 2003-06-01 14:40:18
    Od: "neuter" <n...@N...gazeta.pl>

    > Amatorem nie jestem. Nie wiesz, więc się nie wypowiadaj.
    >
    > Pozdrawiam.

    otóż facet JESTEŚ. JESTEŚ FUCK... AMATOREM i widać to po twojej twórczości...
    Przyjmij to do wiadomości jeśli tego nie jesteś w stanie zauważyć.

  • 26. Data: 2003-06-01 18:57:30
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "grisza" <g...@c...pl> writes:

    > Niska cena kluczem do sukcesu ? Jakaś nowa ekonomia ?
    > Poważny klient nie stawia ceny na pierwszym miejscu, są zdecydowanie
    > ważniejsze rzeczy.

    no to dlaczego tak "powazne" firmy (raczej, potezne) jak microsoft
    stosuja dumping i co wiecej - wychodza na tym naprawde niezle (o ile
    je na taki dumping stac)?

    gdyby "powazni" czytaj: liczacy sie klienci nie lapali sie na taki
    zabieg, toby w ogole tego zjawiska nie bylo. tymczasem jest, kwitnie i
    czesto-gesto wiele osob chcialoby zrobic go nielegalnym.

  • 27. Data: 2003-06-02 07:30:19
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    > Amatorem nie jestem. Nie wiesz, więc się nie wypowiadaj.

    O, ja nawet nie oceniam twoich umiejetnosci jako kodera/grafika itp. Chodzi
    raczej o znajomosc rynku, kontakty, mozliwosci, marke - tu jestes amator i
    tyle. Przekonaj mnie ze jest inaczej.
    /p

  • 28. Data: 2003-06-02 07:42:17
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> writes:

    > O, ja nawet nie oceniam twoich umiejetnosci jako kodera/grafika itp. Chodzi
    > raczej o znajomosc rynku, kontakty, mozliwosci, marke - tu jestes amator i
    > tyle. Przekonaj mnie ze jest inaczej.

    a co, zaplacisz mu, masz jakies zlecenie?
    :)

  • 29. Data: 2003-06-02 09:45:00
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości

    Chodzi

    > a co, zaplacisz mu, masz jakies zlecenie?
    > :)
    Nie, ale on o tym nie wie:)
    /p

  • 30. Data: 2003-06-02 10:29:32
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> writes:

    > Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości

    > Chodzi

    > Nie, ale on o tym nie wie:)

    skoro ja na to wpadlam, to on tez. niech ci sie nie wydaje... ze
    jestes taki cwaniak albo taki dowcipnis :)