PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bardzo tanie strony www, już od 60 zł.

  • 1. Data: 2003-05-30 09:55:00
    Temat: Bardzo tanie strony www, już od 60 zł.
    Od: p...@w...net.pl

    Witam.
    Oferuję pełen zakres usług dotycących projektowaia i wykonywania stron www.
    Cenę ustalam z klientem (od 60zł). Wszystkich zainteresowanych odsyłan na mój
    adres e-mailowy tj. p...@w...net.pl.
    Zachęcam do obejrzenia już wykonanych pojektów:
    np. www.humor.waw.net.pl

    W zakres oferowanych przezemnie usług wchodzi:
    Zaprojektowanie i wykonanie serwisu.
    Wysłanie wszystkich plików na serwer.
    Rejestracja i b. dobre wypozycjonowanie strony w wyszukiwarkach.

  • 2. Data: 2003-05-30 09:58:37
    Temat: Re: Bardzo tanie strony www, już od 60 zł.
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik <p...@w...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zaprojektowanie i wykonanie serwisu.
    > Wysłanie wszystkich plików na serwer.
    > Rejestracja i b. dobre wypozycjonowanie strony w wyszukiwarkach.

    No prosze, sadzac po nazwisku to Dyzurny Satyryk Kraju dowcipkuje juz nawet
    na grupach - szkoda, ze nie na wlasciwych. Ale kwoty uczciwe, bo i sam
    dowcip marnego lotu.
    /p

  • 3. Data: 2003-05-30 10:18:14
    Od: "virtual" <v...@x...xxxx.com>

    za chwile pare osob z tej grupy bedzie cie pietnowac., ze zadasz
    niebotycznych kwot. dam ci rade spusc troche, jestes mlody, tak wogole to
    bezczeczelnosc miec takie oczekiwania. proponowalbym 10 zl.

    co wy na to?

  • 4. Data: 2003-05-30 11:23:23
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    > niebotycznych kwot. dam ci rade spusc troche, jestes mlody, tak wogole to
    > bezczeczelnosc miec takie oczekiwania. proponowalbym 10 zl.

    Na grupie już nie raz były dyskusje o dumpingu w świadczonych przez uczniów i
    studentów usług różnych ze szczególnym uwzględnieniem informatycznych.
    Zdania były podzielone, ale jedno jest pewne, że dzisiejszy "dumpingowiec"
    przeżyje szok gdy skończy edukację, założy rodzinę i będzie chciał godziwej
    zapłaty za tą samą pracę, od zleceniodawców i pracodawców zepsutych przez jego
    dumping realizowany w czasie gdy pracował tylko na piwo, "laski", dyskoteki i
    wakacje.
    Marek

  • 5. Data: 2003-05-30 11:24:44
    Od: "Anonim" <d...@p...onet.pl>

    > Cenę ustalam z klientem (od 60zł). Wszystkich zainteresowanych odsyłan na
    mój

    Może lepiej juz wróć do noszenia ziemniaków,
    bo komputery to taka trudna rzecz

  • 6. Data: 2003-05-30 11:28:51
    Od: "Michał Kalisz" <m...@e...pw.edu.pl>

    Trudna... i ciezka

    Tylko nie wiadomo co ciezsze czy worek ziemniakow czy monitor 19-tka ;-)

  • 7. Data: 2003-05-30 11:48:41
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    > dumping realizowany w czasie gdy pracował tylko na piwo, "laski",
    dyskoteki i
    > wakacje.

    E no tojak by mu mialo wystarczać na powyższe to nie tak mało :-)

  • 8. Data: 2003-05-30 12:04:18
    Od: m...@p...onet.pl

    > Użytkownik <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > dyskoteki i
    >
    > E no tojak by mu mialo wystarczać na powyższe to nie tak mało :-)

    W zasadzie tak, ale żona, dziecko, mieszkanie i opłaty, wymagają dużo większej
    gotówki niż komputer, piwo, "laski", dyskoteki i wakacje :-(
    Marek

  • 9. Data: 2003-05-30 12:57:47
    Od: a...@p...bajo.pl

    > za chwile pare osob z tej grupy bedzie cie pietnowac., ze zadasz
    > niebotycznych kwot. dam ci rade spusc troche, jestes mlody, tak wogole to
    > bezczeczelnosc miec takie oczekiwania. proponowalbym 10 zl.

    Widze, że nie masz pojęcia o cenach za projekty www. Zajrzyj sobie na jakąś
    stronkę oferującą te usługi, to przekonasz się, że ceny są zazwyczaj od 100zł w
    górę.... Skąd wiesz, że jestem młody?
    A tak poza wszystkim, to jeśli ktoś nie jest zainteresowany to po co zabiera
    głos w dyskusji?!?!

    Pozdrawiam.

  • 10. Data: 2003-05-30 13:07:43
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik <a...@p...bajo.pl> napisał w wiadomości
    <cut>
> [...]
    jakąś
    > stronkę oferującą te usługi, to przekonasz się, że ceny są zazwyczaj od

    To moze ja sie wtrace jako uzytkownik grupy - widze, ze nie masz pojecia o
    cenach za projekty www - skontaktuj sie z powazna agencja zajmujaca sie
    takimi sprawami to za projekt, layout, typografie, grafike, kodowanie,
    content management itp krzykna ci realna cene - w piety ci pojdzie - a 100
    zl to biora frontpejdzowcy i wordziaze od siedmiu bolesci.
    Zreszta ostatnio mialem okazje asystowac przy negocjacjach odnosnie serwisu
    tego typu. Z takimi ofertami nikt by cie nawet nie dopuscil do glosu - zadna
    ze stron.

    > A tak poza wszystkim, to jeśli ktoś nie jest zainteresowany to po co
    zabiera
    > głos w dyskusji?!?!

    Moze dla tego ze to pl.praca.dyskusje a nie pl.praca-szukana, czyli NTG
    chlopie!